اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:

حکم شهردار گرگان صادر شده و در مرحله ابلاغ است

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: حکم شهردار گرگان صادر شده و در مرحله ابلاغ است.

حکم شهردار گرگان صادر شده و در مرحله ابلاغ است

عیسی امامی دقایقی پیش در گفت‎و‎گوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص صدور حکم شهردار گرگان، گفت: در پیگیری‎هایی که از مجموعه وزارت کشور انجام دادم حکم امضا شده و آماده ابلاغ است.

وی ادامه داد: تلاش ما و سایر همکاران و مجموعه وزارت کشور نیز بر این است این موضوع بیشتر به تعویق نیافتد تا مجموعه مدیریت شهری گرگان بتواند با قدرت بیشتر به کار خود ادامه دهد.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس خاطرنشان کرد: قرار بود ابلاغ حکم دیروز انجام شود اما نیاز به هماهنگی‎هایی داشت که به امروز موکول شد و ان‎شاءالله امروز ابلاغ حکم شهردار گرگان انجام خواهد شد.

در انتظار پایان یافتن فرداها

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، پس از رسمیت یافتن چهارمین دوره شورای اسلامی شهر گرگان موضوع انتخاب شهردار گرگان در اولویت قرار گرفت و نخستین مصوبه شورای اسلامی شهر گرگان انتخاب «حسین صادقلو» به عنوان شهردار گرگان بود.

اما پس از این انتخاب حواشی و کش و قوس‎های ابلاغ حکم وی از سوی وزارت کشور آغاز شد و تا به امروز نیز ادامه دارد.

طرح مباحث مختلف همانند موضوع بازنشسته بودن وی و یا پایین بودن مدرک تحصیلی مسائلی بود که دلیل تاخیر در صدور حکم مسئولیت وی عنوان می‎شد.

هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر گرگان در این مدت با پیگیری‎های بسیار زیاد در پیگیری‎های متعدد رسانه‎ها و خبرنگاران اعلام می‎کردند مشکل خاصی در خصوص صدور حکم شهردار گرگان وجود ندارد و به زودی حکم صادر خواهد شد.

یکی از این به‎زودی‎ها شب گذشته بود که رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با قاطعیت اعلام کرد که یکم بهمن ‎ماه حکم شهردار گرگان توسط وزیر کشور امضا و به شورای اسلامی شهر گرگان ابلاغ خواهد شد، اما این فردا هم همانند فرداهای گذشته به ثمر ننشست و ناصر گرزین رئیس شورای اسلامی شهر گرگان امروز در پی پیگیری خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: در حال حاضر در مجموعه وزارت کشور برای پیگیری موضوع ابلاغ حکم شهردار گرگان هستم.

امیدوارم این فرداها امروز به پایان برسد و رسانه‎ها به‎خصوص خبرگزاری فارس بتواند خبر خوب ابلاغ حکم شهردار را برای پایان یافتن بیش از 120 روز بلاتکلیفی در این حوزه به مردم بدهد.

انتهای پیام/83004/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول