اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جدید دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد:

محور توسعه کهگیلویه و بویراحمد با آموزش عالی امکان‌پذیر است

رئیس جدید دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: محور توسعه کهگیلویه و بویراحمد با آموزش عالی امکان‌پذیر است.

محور توسعه کهگیلویه و بویراحمد با آموزش عالی امکان‌پذیر است

عنایت‌الله نجیب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از حضور پررنگ و صمیمی دانشگاهیان، دانشجویان، فرهنگیان، سیاسیون، اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور در مراسم معارفه دیروز تشکر و قدردانی کرد و اظهار کرد: از حسن انتخاب دکتر فراهانی که مسئولیت ریاست دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد را به بنده واگذار کردند، تشکر می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه هدف تغییر اساسی در بخش‌های مختلف این دانشگاه است، ادامه داد: استان با وجود ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فراوانی که دارد از جمله دنا و بویراحمد به لحاظ گردشگری و منابع آب، گچساران و چرام وجود نفت و منابع معدنی و ... ظرفیت‌ خوبی برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد ایجاد کرده است.

رئیس جدید دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد با ابراز امیدواری از اینکه منابع و ظرفیت‌های کهگیلویه و بویراحمد باید از بالقوه به بالفعل تبدیل شود، گفت: در صورتی که محور توسعه استان را آموزش عالی قرار دهیم می‌توان از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود استان بهره لازم را برد و شاهد پیشرفت و توسعه روزافزون استان باشیم.

دانشگاه می‌تواند سیاسی باشد؛ باشگاه سیاسی نه

نجیب‌زاده دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد را دارای مشکل کیفیت دانست و گفت: در حال حاضر تعداد دانشجویان در حال تحصیل پیام‌نور استان 18 هزار نفر بوده که هرم هیئت علمی به نسبت تعداد دانشجویان و فضای فیزیکی و ... کم بوده از این‌رو باید به سمت کیفیت حرکت کرد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سطح دانشگاه‌های استان بر روی مسائل فرهنگی کار نشده است، عنوان کرد: سطحی نگری و عدم بی‌توجهی به مسائل فرهنگی باعث بی‌اخلاقی در دانشگاه‌ها می‌شود که باید به گونه‌ای عمل شود که دانشجویان از توانایی خود در توسعه مسائل فرهنگی استفاده کنند.

این مسئول بر فعال شدن تشکل‌های دانشجویی تاکید کرد و ادامه داد: تشکل‌های دانشجویی باید فعال شود تا شور و نشاط در دانشگاه‌ها ایجاد شود دانشجویان باید در چارچوب قوانین و مقررات ابتکار و خلاقیت داشته باشند.

نجیب‌زاده با تاکید بر اینکه دانشگاه می‌تواند سیاسی باشد اما نباید به باشگاه سیاسی تبدیل شود، گفت: تلاش داریم با برگزاری میزگردها در سطح دانشگاه‌ها نقد منصفانه داشته باشیم و تشکل‌های دانشجویی می‌توانند در چارچوب قوانین و ضوابط در مسائل سیاسی دانشگاه ورود پیدا کنند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد تکریم ارباب‌رجوع، هیئت علمی و دانشجویان را از برنامه‌های کاری خود در دانشگاه عنوان کرد و گفت: مشورت مشوقانه در چارچوب قوانین و مقررات در سطح دانشگاه و خارج از آن را پذیرا هستیم و سعی بر تعامل همه‌جانبه با دیگر دستگاه‌ها را داریم.

انتهای پیام/82011/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول