اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش استان مرکزی:

برنامه پنجم توسعه راهکاری برای اجرایی شدن مطالبات جوانان است

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: برنامه پنجم توسعه راهکاری مناسب برای اجرایی شدن مطالبات جوانان در تمامی حوزه‌ها است.

برنامه پنجم توسعه راهکاری برای اجرایی شدن مطالبات جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مرتضی امیدی ظهر امروز در نخستین جلسه هم اندیشی با مؤسسات مردم نهاد اظهار داشت: جوانان به عنوان پشتوانه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران شناخته می‌شوند و تمامی برنامه‌های کشوری و استانی باید در راستای سرمایه‌گذاری برای این قشر تأثیرگذار باشد.

وی در خصوص فعالیت‌های مؤسسات مردم نهاد تصریح کرد: سمن‌ها به عنوان بازوان اجرایی معاونت فرهنگی و امور جوانان شناخته می‌شوند که در این زمینه مشارکت اجتماعی سمن‌ها نقش به سزایی در پیشبرد برنامه‌های این معاونت دارد.

امیدی همچنین به برنامه‌های سمن‌ها اشاره کرد و بیان داشت: برای ارزیابی هر چه بهتر سمن‌ها، در حوزه‌های مختلف لازم است که دبیران مؤسسات ارتباط بیشتری با این معاونت داشته باشند و گزارش برنامه‌های خود را برای ارزیابی به این معاونت ارسال کنند.

در ادامه این جلسه دبیران سمن‌های استان مرکزی برنامه‌های خود را در خصوص شناخت ظرفیت‌های مؤسسات مردم نهاد، راهکارهای ارتقاء مشارکت اجتماعی و روند تأسی سمن‌ها ارائه دادند.

انتهای پیام/87011/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول