اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصمیم رئیس انجمن فوتسال دانش‌آموزی کشور‌

مربی قمی به کادر فنی تیم ملی فوتسال دانش‌آموزان ایران ملحق شد

مربی قمی با نظر رئیس انجمن فوتسال دانش‌آموزی کشور‌مان به عنوان مربی تیم ملی فوتسال دانش‌آموزان کشور انتخاب شد.

مربی قمی به کادر فنی تیم ملی فوتسال دانش‌آموزان ایران ملحق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تقی عطایی یکی از مربیان تلاشگر، با دانش و خوش فکر فوتسال استان قم است که با نظر رئیس انجمن فوتسال دانش‌آموزی تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش به عنوان مربی تیم ملی فوتسال دانش‌آموزی برگزیده شد.

در حال حاضر مسئولیت ریاست انجمن فوتسال دانش‌آموزی تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش را حسین شمس مربی مطرح و نامدار فوتسال کشورمان بر عهده دارد کسی که امسال در چارچوب پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مسئولیت مدیریت فنی تیم ماهان تندیس قم را بر عهده داشت.

شمس از سال 83 که از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی ارم کیش به عنوان سرمربی تیم فوتسال ارم کیش قم در لیگ‌های پنجم و ششم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور انتخاب شد شناخت کاملی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فوتسال قم پیدا کرده است.

این مربی با دانش که مدرس رسمی فیفا و کنفدراسیون آسیا نیز محسوب می‌شود به خوبی می‌داند که در قم ذخایر ارزشمندی در فوتسال وجود دارد و به همین خاطر همواره از قم به عنوان یکی از قطب‌های فوتسال کشور به نیکی یاد می‌کند.

شمس با شناخت دقیقی که از فوتسال قم پیدا کرده است اکنون علاوه بر توانایی و قابلیت‌های بالای فوتسالیست‌های قمی به دانش و توانمندی بالای عملی مربیان قمی در این رشته ورزشی نیز ایمان و اعتقاد پیدا کرده است و بر همین اساس از تقی عطایی از مربیان جوان و آینده‌دار فوتسال قم برای حضور در کادر فنی تیم ملی فوتسال دانش‌آموزان کشورمان دعوت به عمل آورده است.

عطایی که یکی از مربیان سازنده فوتسال قم محسوب می‌شود در سال‌های اخیر تلاش‌ها و زحمات بسیار زیادی برای رشد و توسعه فوتسال قم از رده‌های سنی پایه متحمل شده و نتیجه زحمات وی توسعه فوتسال قم و معرفی استعدادهای ناب به این رشته ورزشی بوده است.

رئیس انجمن فوتسال دانش‌آموزی تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش نیز با توجه به تلاش‌ها و زحماتی که این مربی در سال‌های اخیر برای رشد و گسترش فوتسال کشیده است از وی برای هدایت تیم ملی فوتسال دانش‌آموزان برای اعزام به رقابت‌های برون مرزی سال جدید میلادی دعوت به عمل آورده است.

بدین ترتیب عطایی مربیگری تیم ملی فوتسال دانش‌آموزان کشورمان را در راه حضوری موفق در مسابقات پیش روی این تیم بر عهده گرفته در حالی که عطایی با 43 سال سن در فوتسال باشگاه‌های قم سرمربی تیم جوانان صدراسیستم است و مسئول انجمن فوتسال دانش‌آموزی آموزش و پرورش قم نیز محسوب می‌شود.

انتهای پیام/78002/م40
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول