اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دیوان عالی کشور:

امر به معروف در کشور به فراموشی سپرده شده است

رئیس دیوان عالی کشور گفت: امر به معروف در کشور به فراموشی سپرده شده است.

امر به معروف در کشور به فراموشی سپرده شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، آیت‌الله احمد محسنی‌گرکانی صبح امروز در سی و دومین یادواره شهید نواب صفوی و شهدای فدائیان اسلام که در مسجد جامع قائمشهر برگزار شد اظهار داشت: اگر نعمات مادی کاهش یافته خداوند برای هر کس میزانی تعیین فرموده و به قدر صلاحیت‌ها اعطا می‌فرماید.

وی با بیان اینکه باید از نعمات الهی بهره صحیح برد و برای خدمت به خلق خدا استفاده کرد بیان داشت: در جامعه اسلامی ایران این نعمت‌ها که از نعمت حضور رهبری نشأت می‌گیرد باید برای این مردمی هزینه شود که وفاداریشان را به نظام اسلامی به اثبات رسانده‌اند.

این مسئول تفاوت شهدای فدائیان اسلام با اصحاب کهف را که در عهد دقیانوس مهاجرت کردند و به غار پناهنده شدند در مقامت آنان در مقابل طاغوت رضاخانی و شهادت آنان دانست و افزود: شهید نواب صفوی و یارانش افرادی نترس و شجاع بودند که مهاجرت نکردند بلکه ایستادند و حرف‌شان را زدند و مردم را در مقابل رضاخان آماده کردند.

محسنی‌گرکانی با اشاره به نفوذ کلام بی‌حد نواب صفوی اذعان داشت: شهید نواب در امر به معروف و نهی از منکر قدرتمند بود و این امر به معروف و نهی از منکر همان است که امروز در کشور ما به فراموشی سپرده شد.

وی با بیان اینکه بدحجابی در کشور به خاطر تشویق و تحریک دشمن افزایش یافته است خاطرنشان کرد: باید نهی از منکرات آموزش داده شود که در این میان نقش آموزش و پرورش در تربیت کودکان و نوجوانان نقشی مقدس و تاثیرگذار است.

محسنی تاکید کرد: آموزش و پرورش باید اخلاق و حجاب و تقوا را در جوانان بارور سازد.

انتهای پیام/86008/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول