اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

2 قدم مانده به قهرمانی تراکتور

تیم تراکتورسازی تبریز با پیروزی بر راه آهن تهران به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد.

2 قدم مانده به قهرمانی تراکتور

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور امروز یک بازی در تهران برگزار شد که تیم تراکتورسازی تبریز با پیروزی دو بر صفر با گل‌های سعید دقیقی و کریم انصاری فرد به پیروزی رسیده و به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.

تراکتورسازی تبریز همانند سایر تیم‌های لیگ برتر از مرحله چهارم وارد جدول مسابقات شده است. حریف اول  این تیم ماشین‌سازی تبریز بود که از بازی مقابل تراکتورسازی انصراف داد تا این تیم صعود راحتی به مرحله شانزده تیم نهایی داشته باشد.

تراکتورسازی در مرحله یک هشتم نهایی در مسجد سلیمان برابر نفت این شهر با دو گل به برتری دست یافت. پیروزی برابر راه آهن تراکتورسازی را روانه مرحله نیمه نهایی کرد.

در این مرحله تیم تراکتورسازی  برابر برنده بازی تیم‌های فولاد خوزستان با پرسپولیس تهران قرار خواهد گرفت.

اگر فولاد خوزستان حریف تراکتورسازی شود این بازی در تبریز برگزار شده و تیم تراکتورسازی این فرصت را دارد که در حضور تماشاگران خود به پیروزی رسیده و  به دیدار نهایی صعود کند، اما اگر پرسپولیس بر تیم فولاد خوزستان غلبه کرده و حریف تراکتورسازی شود برای تعیین محل برگزار مسابقه بین دو تیم قرعه کشی صورت خواهد گرفت. زیرا هر دو تیم در مرحله قبلی مهمان بوده‌اند.

تیم تراکتورسازی در سال 55 و در نخستین دوره جام حذفی  به دیدار نهایی راه یافت اما در تک بازی انجام شده در تهران با نتیجه 4 بر 1 مغلوب ملوان شده و از  کسب عنوان قهرمانی بازماند.

تراکتورسازی در سال 73 نیز برای دومین بار به دیدار نهایی صعود کرد و در بازی رفت در تبریز با یک گل بهمن کرج را شکست داد اما در بازی برگشت  با ناداوری  مغلوب بهمن شده و  باز هم در حسرت قهرمانی جام حذفی ماند.

داوری مسابقه برگشت تراکتورسازی با بهمن به قدری ناعادلانه بود  که حتی در نشریات  تکرار بازی مطرح شد، اما در نهایت فدراسیون وقت فوتبال برای دلجویی از تراکتورسازی این تیم را به عنوان نماینده ایران روانه جام میلز هندوستان کرد که با قهرمانی تراکتورسازان همراه بود.

انتهای پیام/60001/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول