اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

ضرورت مقابله جدی با قاچاق سوخت در هرمزگان/ از سپاه و ارتش کمک می‌خواهیم

استاندار هرمزگان بر ضرورت مقابله جدی با قاچاق سوخت در این استان تأکید کرد.

ضرورت مقابله جدی با قاچاق سوخت در هرمزگان/ از سپاه و ارتش کمک می‌خواهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جاسم جادری عصر امروز در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز هرمزگان، با اشاره به گزارش‌های ارائه شده توسط مسئولان و اعضا حاضر در این ستاد پیرامون مقابله با قاچاق سوخت، اظهار داشت: گزارش‌های خوبی ارائه شد، اما واقعیت نشان می‌دهد که با وجود این همه کشفیات، قاچاق کم نشده است.

وی با بیان اینکه در کنار مقابله و مبارزه با قاچاق باید به کار و امور تحقیقاتی نیز توجه شود، ادامه داد: نباید قاچاقچی احساس امنیت کند و از طرفی هم «به ریش ما بخندد».

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: توجه برای مقابله با قاچاق در این استان جدی نیست و این به حدی رسیده است که برخورد با قاچاق، استان را وارد حاشیه کرده و تا جایی پیش رفته است که هرمزگان را با نام قاچاق در کشور معرفی کرده است.

جادری با بیان اینکه قاچاق سوخت در سایر موارد و اقلام قاچاق بیش از هر کالای دیگر آزار دهنده است، یادآور شد: در استان هرمزگان از خط لوله اصلی سوخت سرقت و قاچاق شده است، اما آقایان متوجه نشده‌اند.

وی خطاب به اعضا ستاد مذکور تصریح کرد: اگر دوستان اعتقادی به مقابله با پدیده قاچاق ندارند، راحت بگویند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه نبود تجهیزات و نیرو بهانه است، ابراز داشت: اگر مدیری نمی‌تواند وظیفه خود را انجام دهد، راحت بگویید ناتوانیم تا فکر دیگری بشود و ارتش و سپاه را وارد مقابله با این پدیده کنیم.

جادری با بیان اینکه جایگاه دپو سوخت و سایر اقلام قاچاق در استان برای دستگاه‌ها مقابله‌ای با قاچاق، مشخص است، بیان داشت: باید پرسید چرا در این شرایط اغلب و حجم بالایی از برخوردها به افراد عادی معطوف و این در حالی است که از سرباندها غفلت شده است.

وی خطاب به مدیران حاضر در نشست، یادآور شد: نگذارید که بیش از این مدیریت استان زیرسئوال برود.

استاندار هرمزگان به صحبت‌های خود با فرماندهی ناجا اشاره کرد و گفت: فرماندهی ناجا مؤکداً گفتند که در آبهای سرزمینی برای مقابله با قاچاق خلأ قانونی نداریم، حال باید از دستگاه‌های موجود در استان پرسید که چرا مقابله نمی‌شود؟

جادری عنوان داشت: مسئولان مربوطه در بخش‌های شیلات، کشاورزی، موتورپمپ‌ها، پخش فرآورده‌ها، پایانه‌های کامیون و سایر بخش‌هایی که احتمال قاچاق از آنها می‌رود، باید نهایت برخورد را داشته باشند.

وی در پایان بیان داشت: هر جا که مقاومتی از طرف هر شخص و یا گروهی صورت گرفت، بگوئید از دستور استاندار پیروی می‌کنیم و موضوع را به من ارجاع دهید.

انتهای پیام/88007/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول