اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار همدان:

همکاری و تعاون با رسانه‌ها راهگشای امور است

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار همدان گفت: همکاری و تعاون دستگاه‌ها با رسانه‌ها می‌تواند راهگشای امور در همه زمینه‌ها باشد.

همکاری و تعاون با رسانه‌ها راهگشای امور است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا بیاناتی ظهر امروز در آئین رونمایی از پوستر همایش نقالان برتر در دفتر خبرگزاری فارس از همدان، اظهار کرد: خبرگزاری فارس اثرگذاری بالایی در عرصه اطلاع‌رسانی دارد و در این راستا از این خبرگزاری بسیار تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این معاونت در شهرداری اذعان کرد: امیدواریم بتوانیم فرهنگ شهرنشینی را در خور شأن کلانشهر همدان داشته باشیم.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار همدان با بیان اینکه انجام امور در هر عرصه‌ای تعامل همه دستگاه‌ها را می‌طلبد، بیان داشت: همکاری و تعاون همه دستگاه‌ها با رسانه‌ها می‌تواند راهگشای امور در همه زمینه‌ها باشد.

رئیس خانه مطبوعات استان همدان نیز با بیان اینکه رسانه‌ها به دنبال تعامل بیشتر با سازمان‌ها در ارائه اخبار و اطلاع‌رسانی هستند، افزود: امیدواریم با تعامل بیشتر این مهم محقق شود.

محمدرضا عارف با اشاره به در پیش بودن ایام‌الله دهه فجر یادآور شد: با آغاز بهمن ماه فضای انقلابی همه شهرها و روستاها را فرامی‌گیرد و امیدواریم در این ایام شاهد هماهنگی بیشتر با ادارات باشیم.

وی با تأکید بر اینکه مدیرکل میراث فرهنگی از ابتدا تعامل بالایی با رسانه‌ها داشته است، افزود: مجموعه رسانه قدردان این مجموعه هستند چراکه رابطه رسانه‌ها با مجموعه اداری اثرگذار است.

انتهای پیام/89003/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول