اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام جشنواره زمستانی صورت می‌گیرد

بازدید از غار علیصدر همدان با 50 درصد تخفیف

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان گفت: در ایام برگزاری جشنواره زمستانی و دهه مبارک فجر بازدید از غار شگفت‌انگیز علیصدر برای تمام بازدیدکنندگان از اول تا 30 بهمن ماه با 50 درصد تخفیف انجام می‌شود.

بازدید از غار علیصدر همدان با 50 درصد تخفیف

حسن اسلامیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان جشنواره زمستانی را میراث ماندگار شرکت سیاحتی علیصدر مطرح کرد و افزود: جشنواره زمستانی در استان همدان برای نخستین بار در 6 سال پیش به پیشنهاد و همت شرکت سیاحتی علیصدر و با حمایت‌های استانداری و همکاری میراث فرهنگی استان برگزار شد.

وی افزود: گرچه طی چندسال گذشته به خاطر عدم بارش برف آن گونه که انتظار می‌رفت، از فرصت جشنواره زمستانی استفاده نشد اما امسال به لطف خداوند متعال با توجه به بارش برف تصمیم داریم با اجرای برنامه‌های متنوع، جذاب و خدمات بیشتر و بهتر در خدمت مردم، میهمانان و گردشگران باشیم.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان خاطرنشان کرد: در ایام برگزاری جشنواره زمستانی و به مناسبت اعیاد اسلامی و همچنین دهه مبارک فجر بازدید از غار شگفت‌انگیز علیصدر برای تمام بازدیدکنندگان از اول تا 30 بهمن ماه با 50 درصد تخفیف انجام می‌شود.

وی با اشاره به خدماتی که در ایام برگزاری جشنواره زمستانی ارائه خواهد شد، گفت: پروازهای فوق سبک با تخفیف 30 درصد و ثبت نام متقاضیان در دوره‌های آموزش خلبانی هواپیماهای فوق سبک با تخفیف 10 درصد ارائه خدمات خواهند داشت.

اسلامیان جشنواره زمستانی را بهترین فرصت برای ایجاد شور و نشاط در بین خانواده‌ها و به ویژه کودکان و نوجوانان برشمرد و ابراز داشت: ساخت آدم برفی، پرواز بادبادک‌ها، جنگ شادی و جشنواره غذاهای سنتی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در جشنواره زمستانی است که چهارم بهمن ماه در دومین روز از برگزاری جشنواره‌ از ساعت 10 صبح در مجتمع توریستی ـ تفریحی عباس‌آباد انجام خواهد شد.

وی به توزیع 10 هزار برگ نقاشی در بین دانش‌آموران مقطع ابتدایی اشاره کرد و گفت: 10 هزار برگ نقاشی در بین دانش‌آموزان مقطع ابتدایی توزیع شده که بعد از تکمیل و ارسال نقاشی‌ها به شرکت سیاحتی علیصدر، به قید قرعه به نقاشی‌های برگزیده جوایزی اهدا می‌شود.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان در ادامه از توزیع 2 هزار جلد نشریه ویژه کودکان در سطح مدارس مربوطه خبر داد.

وی از تمام هم‌استانی‌های عزیز، به ویژه کودکان و نوجوانان برای حضور و بهره‌مندی از فرصت‌ها و ظرفیت‌های ایجاد شده در جشنواره زمستانی دعوت کرد و ابراز داشت: حمایت‌های استاندار و همکاری‌های میراث فرهنگی و دیگر دست‌اندرکاران در برگزاری جشنواره زمستانی نه تنها رونق گردشگری زمستانه را در پی خواهد داشت بلکه فرصتی است برای جذب سرمایه‌گذاران که جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/89002/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول