اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهشهر:

فاز نخست کمپوست بهشهر راه‌اندازی می‌شود

فرماندار بهشهر گفت: فاز نخست کمپوست بهشهر راه‌اندازی می‌شود.

فاز نخست کمپوست بهشهر راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بهشهر، محمدتقی نورزاد سه شنبه شب در جلسه شورای اداری این شهرستان مهم‌ترین فعالیت‌های شهرستان را در بخش انقلابی و فرهنگی اعلام کرد و گفت: دستگاه‌ها و هیئت‌های فرهنگی تلاش زیادی در محرم و صفر انجام دادند، حضور چشمگیر عزاداران حسینی و برگزاری باشکوه یادواره شهدا را داشتیم، برای بهمن‌ماه و آغاز سال نو هم دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های متنوعی دارند. 

 رئیس شورای تامین شهرستان بهشهر، در بحث مسایل اجتماعی و مقایسه آن با سال 91، اظهار داشت: 20 آیتم را در نظر گرفتیم که از این تعداد، غیر از یک مورد، در 19 مورد دیگر بین 50 تا 100 درصد کاهش جرایم داشتیم.

 وی در بخش عمرانی بیان کرد: 165 پروژه عمرانی داریم که 9 مورد آن ملی است و با وجود تحریم‌ها و نبود امکانات مالی کافی، میانگین پیشرفت فیزیکی آنها 43 درصد است.

 نماینده عالی دولت در بهشهر تصریح کرد: 35 پروژه از صفر تا 30 درصد، 87 پروژه 31 تا 60 درصد، 22 پروژه 61 تا 80، همچنین 9 پروژه 81 تا 99 درصدی داریم که از این تعداد 12 مورد به بهره‌برداری رسیدند.

 فرماندار بهشهر گریزی به پروژه ملی«سد گلورد» زد و افزود: تا امروز، 150 میلیون تومان صرف ساخت سد شده، پیمانکار اعلام کرده که با 60 میلیارد تومان می‌تواند آن را تمام کند.

نورزاد بیان داشت: تصمیم گرفته شد 100 میلیارد تومان اوراق مشارکت با سود 20 درصد توزیع شود تا این پروژه عملیاتی شود.

نیمی از جاده رستمکلا - امیرآباد زیرسازی شد

نورزاد از پیشرفت فیزیکی جاده رستمکلا به بندرامیرآباد گفت و اینکه از سه کیلومتر جاده باقی‌مانده، 1.5 کیلومتر آن زیرسازی و آسفالت شد که با اتمام آن بخش زیادی از مشکل تصادفات این جاده خطرناک، حل می‌شود.

 وی با اشاره به مشکلات کارخانه ورشکسته چیت‌سازی، آن را پروسه پیچیده‌ای توصیف کرد که اکنون به جاهای خوبی رسیده و بیش از 90 درصد مشکلاتش حل شد.

رئیس شورای اشتغال شهرستان بهشهر، تصریح کرد: مطالبات بیش از 400 نفر غیر از سهام‌دارانِ شرکت باقی مانده بود که زمین‌هایی را برای پرداخت مطالبات در نظر گرفتیم، تا به صورت نقدی(با فروش زمین) یا با واگذاری زمین، پرداخت شود.

 پیشرفت 70 تا 90 درصدی پروژه‌های 240 و 870 واحدی مسکن

 رئیس شورای مسکن شهرستان بهشهر اظهار امیدواری کرد: در بخش مسکن مهر با براشتن موانع، بخش مهمی از واحدها، تحویل متقاضیان داده شود.

وی پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر 870 و 240 واحدی را بین 70 تا 90 درصد اعلام کرد.

رئیس دانشکده پرستاری انتخاب شد

 نماینده دولت در بهشهر همچنین با اشاره به راه‌اندازی و انتخاب رئیس دانشکده پرستاری شرق مازندران در بهشهر، گفت: در بخش بهداشت و درمان و آموزش پزشکی فعالیت‌های خوبی در شهرستان انجام شد که شایسته است از مدیریت بهداشت و درمان بهشهر و همکاران ایشان تشکر کنیم.

به گزارش فارس، محمد اسماعیلی رئیس دانشکده پرستاری بهشهر، معرفی شد.

 نورزاد درباره وضعیت کارخانه کمپوست، ابراز داشت: این کارخانه با همکاری سه شهرستان بهشهر، نکا و گلوگاه در حال ساخت است، پیشرفت خوبی دارد، سعی کردیم نیمی از منابع مالی را از طریق شهرداری‌های نکا، رستمکلا، بهشهر، خلیل‌شهر و گلوگاه و نیمی دیگر را در سطح ملی در نظر بگیریم و اگر بتوانیم دستگاه«ترن‌تاپ» را بیاوریم می‌توانیم فاز نخست را راه‌اندازی کنیم.

 وی درباره جاده دسترسی به روستاهای بالادست شهرستان(ضلع جنوبی)،خاطرنشان کرد: این موضوع پیگیری شد و قرار شد راه دسترسی، ایمن و مناسب باشد.

 نماینده دولت در بهشهر گفت: امسال مجموع منابع ما به 18.6 میلیارد تومان رسید که تا امروز 2.8 میلیارد تومان آن اختصاص یافت.

انتهای پیام/86001/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول