اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سرپرست میراث فرهنگی استان مرکزی

برنامه‌های دهه فجر میراث فرهنگی استان مرکزی اعلام شد

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی برنامه‌های این نهاد به مناسبت دهه مبارک فجر را اعلام کرد.

برنامه‌های دهه فجر میراث فرهنگی استان مرکزی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سیدمحسن رحمتی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با دهه مبارک فجر بیش از 11 عنوان برنامه توسط این نهاد در سطح استان به اجرا در خواهد آمد.

وی تصریح کرد: کلنگ‌زنی پروژه مجتمع توریستی دهکده گردشگری الماس در روز 13 بهمن ماه با هدف توسعه صنعت گردشگری از مهم‌ترین پروژه‌های پیش‌بینی شده در دهه مبارک فجر است.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: افتتاح هتل اقصی در محلات، برگزاری مسابقات فرهنگی، ایجاد ایستگاه صلواتی و غرفه گردشگری در منطقه گردو، پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و حضور بر مزار شهدای کوه نور بخشی دیگر از برنامه‌های میراث فرهنگی در ایام‌الله دهه فجر است.

رحمتی افزود: حضور در مراسم استقبال نمادین از حضرت امام (ره) در فرودگاه اراک، اهدای گل به کارکنان فرودگاه اراک، رونمایی از کیک سی و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی، رهایی 36 کبوتر سفید، نمایشگاه صنایع دستی، افتتاح مجتمع رفاهی  همای سعادت، بازدید رایگان اماکن تاریخی استان ویژه متولدین 12 بهمن الی 22 بهمن و حضور در راهپیمایی  شهر اراک از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت این ایام است.

انتهای پیام/87004/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول