اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی گچساران عنوان کرد

دستگیری سارقان درون خودرو در گچساران

فرمانده نیروی انتظامی گچساران از دستگیری سارقان وسائل درون خودرو در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان درون خودرو در گچساران

علی‌کرم بازیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران از دستگیری سارقان وسایل خودرو در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: طی شکایت بعضی از شهروندان گچسارانی مبنی بر سرقت وسایل درون خودرو، با تلاش و پیگیری نیروهای زحمت‌کش نیروی انتظامی پنج سارق در این زمینه دستگیر شدند.

بازیان تصریح کرد: این سارقان دارای میانگین سنی زیر 25 سال هستند که در زمینه سرقت وسائل درون خودرو به 12 فقره سرقت اعتراف کرده‌اند.

این مسئول در نیروی انتظامی گچساران همچنین از دستگیری دو سارق وسائل منزل خبر داد و افزود: این دو سارق بعد از دستگیری به انجام 15 فقره سرقت منزل اعتراف کرده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران در ادامه از دستگیری فروشنده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این فرد با هویت معلوم با استفاده از خودروی 206 اقدام به فروش مواد مخدر در سطح شهر می‌کرد که با تلاش پرسنل نیروی انتظامی دستگیر شد.

بازیان ادامه داد: از این فروشنده مواد مخدر 31 گرم مواد مخدر از نوع تریاک به همراه یک گرم شیره تریاک از وی کشف و ضبط شده است.

وی یادآور شد: پس از تحقیقات پلیسی و اعترافات این فروشنده، از محل مخفیگاه وی نیز افزون بر یک کیلو تریاک و 16 گرم شیره تریاک به صورت بسته‌بندی و آماده فروش کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام/82001/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول