اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شیراز

شاگرد کافی‌نت، سارق اینترنتی از آب درآمد

رئیس پلیس فتای فارس از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که با دسترسی غیرمجاز به حساب مشتریان یک کافی نت در شیراز اقدام به سرقت از حساب آنان می‌کرد.

شاگرد کافی‌نت، سارق اینترنتی از آب درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سید موسی حسینی اظهار داشت: در این پرونده که شاکی آن دانشجوی جوانی به نام احمد است، متوجه می‌شود از حسابش مبالغی بدون اطلاع وی کسر شده و با مراجعه به بانک به سرقت اینترنتی از حساب خود پی می‌برد.

وی بیان کرد: شاکی این پرونده با مراجعه به دادسرا خواهان رسیدگی به این موضوع شده و پرونده در اختیار پلیس فتا قرار می‌گیرد و ماموران برای شناسایی و دستگیری سارق وارد عمل می‌شوند.

رئیس پلیس فتای استان فارس گفت: تحقیقات در این مورد آغاز و با اقدامات فنی و پلیسی یک فرد جوان که شاگرد یک کافی نت در شیراز بود شناسایی و دستگیر شد.

حسینی افزود: در تحقیقات از متهم مشخص شد وی زمانی که به عنوان شاگرد در کافی نت مشغول به کار بوده با شاکی آشنا و برای ثبت نام امور مربوط به دانشگاه محل تحصیل وی، اطلاعات کارت بانکی اش را از او گرفته و پس از خروج وی از کافی نت برای مدت زمانی اقدام به برداشت غیرمجاز کرده است.

انتهای پیام/2448/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول