اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پتروشیمی جم خبر داد

راه‌اندازی و ایجاد فازهای جدید در پتروشیمی جم

مدیرعامل پتروشیمی جم از راه‌اندازی و ایجاد فازهای جدید در پتروشیمی جم خبر داد.

راه‌اندازی و ایجاد فازهای جدید در پتروشیمی جم

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمد هاشم‌زاده ظهر امروز در نشست با معاونین و مدیران ارشد پتروشیمی جم اظهار داشت: پتروشیمی جم از مجموعه‌های مهم پتروشیمی در کشور است و از همه فرصت‌ها برای تعالی مجموعه عظیم جم استفاده می‌کنیم.

وی افزود: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و رویکرد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و قائم مقام ایشان دکتر فیروزآبادی و حمایت‌هایی که به‌عمل می‌آورند از همه فرصت‌های فرارو در راستای تعالی شرکت استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل پتروشیمی جم خاطرنشان کرد: بی‌شک پتروشیمی جم از شرکت‌های موفق و پیشرو در صنعت پتروشیمی کشور است و حضور مهندس زنگنه برای مجموعه وزارت نفت و صنایع وابسته به آن را فرصت می‌دانیم و مدیریت مهندس شعری مقدم می‌تواند صنعت پتروشیمی کشور را به رشد و بالندگی برساند.

هاشم‌زاده اضافه کرد: باید از ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا بتوانیم با ارتقای مجموعه کنونی و بهره‌گیری از توان مدیران با تجربه‌ای که در این مجموعه داریم، در عرصه‌های اقتصادی و بازارهای جهانی همگام با سیاست‌های دولت تدبیر و امید سهم خود را افزایش دهیم.

وی از راه‌اندازی و ایجاد فازهای جدید در پتروشیمی جم خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم با راه‌اندازی و ایجاد فازهای جدید نقش موثری در اقتصاد کشور و دنیا داشته باشیم و در این راه دست همکاری و نیاز به‌سوی تک‌تک شما عزیزان دراز می‌کنیم.

مدیرعامل پتروشیمی جم تاکید کرد: صنعت پتروشیمی در مسیر رشد و تعالی قرار دارد و باید در این مسیر نهایت توان و ظرفیت خود را به کار ببندیم.

انتهای پیام/2451/ن30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول