اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نمایشگاه کیش و غرفه پتروشیمی شازند صورت گرفت

بازدید مدیران روابط عمومی وزارت نفت از غرفه پتروشیمی شازند

مدیران ارشد روابط عمومی وزارت نفت و شرکت ملی صنایع پتروشیمی از غرفه شرکت پتروشیمی شازند در نمایشگاه کیش بازدید کردند.

بازدید مدیران روابط عمومی وزارت نفت از غرفه پتروشیمی شازند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت به همراه رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی از غرفه شرکت پتروشیمی شازند در دهمین نمایشگاه انرژی کیش بازدید کردند.

در این بازدید که مدیران ارشد روابط عمومی وزارت نفت و شرکت ملی صنایع پتروشیمی حضور داشتند، کارشناسان شرکت پتروشیمی شازند توضیحات مبسوطی در خصوص توانمند‌ی‌ها و دستاوردهای شرکت ارائه کردند.

در این بازدید اکبر نعمت‌اللهی مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت بر تعامل سازنده، توانمند و تاثیرگذار روابط عمومی بر سطح کیفی صنعت نفت و پتروشیمی تاکید کرده و از حضور توانمند شرکت پتروشیمی شازند تشکر و قدردانی کردند.

همچنین مدیران، روسا و کارشناسان شرکت پتروشیمی شازند از این نمایشگاه بازدید کردند.

در حاشیه برگزاری این نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی روابط عمومی و حوزه بین‌الملل برگزار شد که شرکت پتروشیمی شازند نیز در این کارگاه‌های آموزشی حضوری فعال و نقشی موثر داشته است.

دهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش با حضور حدود 210 شرکت داخلی و خارجی از 25 کشور جهان از 23 دی آغاز و 26 دی ماه به کار خود پایان داد.

علاوه بر شرکت‌های بین‌المللی حدود 150 شرکت داخلی در حوزه‌های ساخت کالا، قطعات و تجهیزات، پیمانکاری، مهندسان مشاور و شرکت‌های تولید کننده نفت، گاز، پتروشیمی، آب، برق و انرژی‌های نو در نمایشگاه حضور داشتند.

دهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش در فضائی به مساحت حدود 18 هزار متر مربع در سه سالن و در چهار گروه ساخت کالا و تجهیزات، بازرگانی، تامین مواد اولیه، خدمات فنی و مهندسی و حوزه کارفرمایی برگزار شد.

گفتنی است شرکت پتروشیمی شازند، در اولین جشنواره بنیان گذاران و کارآفرینان که با حضور مسئولین بلند پایه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اساتید دانشگاه‌ها در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، لوح و نشان ویژه برترین را کسب کرده است.

انتهای پیام/87001/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول