اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

عقب‌ماندگی کهگیلویه و بویراحمد در واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان

مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه استان ما در زمینه واگذاری خدمات دولتی به دفاتر پیشخوان از عقب مانده‌ترین استان‌ها است.

عقب‌ماندگی کهگیلویه و بویراحمد در واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد شجاعی در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت واگذاری برخی از وظایف دولت به دفاتر پیشخوان اظهار داشت: برون‌سپاری و واگذاری خدمات دولت به بخش خصوصی علاوه بر اینکه باعث کاهش تصدی‌گری دولت می‌شود همچنین باعث می‌شود که دستگاه‌های دولتی هرچه بیشتر به سمت حکمرانی و وظیفه نظارتی خود حرکت کنند.

مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه خدمات قابل واگذاری به دفاتر خدمات پیشخوان به سه بخش خدمات تصدی‌گری، خدمات قابل الکترونیکی شدن و خدمات الکترونیکی بین سازمانی تقسیم می‌شوند، عنوان کرد: متاسفانه کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه نسبت به سطح کشوری و حتی استان‌های همجوار بسیار عقب مانده که باید در این زمینه تدابیر لازم اندیشیده شود.

شجاعی با بیان اینکه اسناد بالادستی زیادی در زمینه توسعه و تقویت دفاتر پیشخوان و کاهش تصدی‌گری دولت وضع شده است بیان کرد: مدیران دستگاه‌های دولتی موظف هستند در این زمینه تلاش خود را بکار گیرند تا عقب ماندگی‌های استان در این زمینه برطرف شود.

وی در ادامه با برشمردن پاره‌ای از مشکلات پیش‌روی اجرای این طرح در استان افزود: مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد اجرای این طرح را رقیبی برای خود می‌دانند به همین خاطر از اجرای آن گریزانند.

شجاعی عدم اعتماد مدیران دولتی به دفاتر پیشخوان دولت را یکی دیگر از عوامل رکود در اجرای این طرح دانست و افزود: مدیران باید در نظر داشته باشند که این دفاتر از کانال‌های قانونی مستقر شده‌اند و در انجام وظائف خود نیز خبره هستند.

انتهای پیام/82008/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول