اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیروزی بر گیتی پسند

دبیری آمار صد در صد پیروزی بازی‌های خانگی را حفظ می‌کند

مالک باشگاه دبیری تبریز گفت: در بازی رفت در اصفهان گیتی پسند با خوش شانسی از شکست گریخت، اما در تبریز کار این تیم را یکسره خواهیم کرد.

دبیری آمار صد در صد پیروزی بازی‌های خانگی را حفظ می‌کند

افشین دبیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: تیم فوتسال دبیری تبریز در بازی قبلی برابر تیم ماهشهری بازی خوبی از خود ارائه کرده و به سیزدهمین برد خود دست یافت.

وی افزود: البته بازیکنان به دلیل بعد مسافت و همچنین تاخیر پرواز تهران به اهواز و معطلی چندین ساعته در فرودگاه تهران در بازی با تیم ماهشهری خسته بودند و حتی بازی برای دقایقی نیز به تساوی کشید، اما با راهنمایی‌های کادر فنی و تعصب بازیکنان، تیم دبیری توانست با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسیده و سه امتیاز حساس پیش از بازی با گیتی پسند را به دست آورد.

مدیرعامل سابق باشگاه دبیری تبریز اضافه کرد: در این بازی فرهاد فخیم با هت‌تریک خود مهره تاثیرگذاری بوده و سایر بازیکنان نیز تلاش خوبی کرده و در غیاب جواد اصغری‌مقدم بازی خوبی را از خود ارائه کردند.

دبیری در مورد بازی حساس این هفته تیمش برابر گیتی پسند اصفهان گفت: تیم ما در اصفهان نیز  تیم برتر میدان بوده و بازی قابل قبول و پایاپایی با گیتی پسند انجام داده و تیم میزبان با خوش شانسی از شکست برابر تیم دبیری گریخت، اما در تبریز مقابل این تیم به پیروزی دست خواهیم یافت.

مهم‌ترین مسئله حضور هواداران است

عضو هیئت مدیره باشگاه دبیری تبریز به نقش تماشاگران در بازی‌های خانگی اشاره کرده و افزود: تیم فوتسال دبیری تبریز در این فصل تمام بازی‌های خانگی خود به پیروزی دست یافته و با شکست دادن  تیم گیتی پسند آمار  صد در صدی برد در تبریز را حفظ کرده و گامی بزرگ برای کسب نخستین عنوان قهرمانی فوتسال تبریز در ایران را برخواهیم داشت.

وی افزود: در موفقیت‌های تیم در بازی‌های خانگی تماشاگران تیم دبیری نقش بسزایی داشته و امیدوارم در بازی با تیم گیتی‌پسند که یک فینال زودرس است با حضور خود همچون گذشته سبب افزایش روحیه تیم شده و بازیکنان تیم دبیری نیز با برد مقابل مدافع عنوان قهرمانی بتوانند تماشاگران تیمشان را خشنود سازند.

افشین دبیری گفت: پیروزی بر تیم اصفهانی فاصله امتیازات دو تیم را به عدد 9 خواهد رساند و شانس قهرمانی تیم دبیری بالای 80 درصد می‌شود.

وی تصریح کرد: بازی تیم‌های دبیری تبریز و گیتی پسند اصفهان جدال تیم‌های اول و دوم جدول بوده و من امیدوارم آقای خسوس این بازی را به صورت کامل نگاه کرده و متوجه شود که تیمی که در صدر جدول قرار دارد حقش در تیم ملی بیش از یک بازیکن می‌باشد.

در هفته هیجدهم لیگ برتر فوتسال کشور تیم دبیری تبریز روز جمعه میزبان گیتی پسند اصفهان می‌باشد. بازی رفت دو تیم در اصفهان با تساوی 3 بر 3 خاتمه یافته بود.

انتهای پیام/60001/ح40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول