اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور ورزش بانوان باشگاه فولاد ماهان خبر داد

تصمیم‌گیری در مورد تیم تنیس روی‌میز بانوان اصفهان در هفته آینده

مسئول امور ورزش بانوان باشگاه فولاد ماهان گفت: هفته آینده حضور یا عدم حضور تیم تنیس روی‌میز ماهان در لیگ برتر بانوان قطعی می‌شود.

تصمیم‌گیری در مورد تیم تنیس روی‌میز بانوان اصفهان در هفته آینده

مهری پیرجمال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: هنوز تصمیم‌گیری نهایی در مورد شرکت کردن تیم تنیس روی‌میز فولاد ماهان در لیگ برتر بانوان انجام نشده است.

وی ادامه داد: نظر باشگاه بر شرکت این تیم در رقابت‌های لیگ برتر است و در صورتی که شرایط فراهم شده و آمادگی لازم وجود داشته باشد، این تیم در لیگ فصل جدید حضور پیدا می‌کند.

مسئول امور ورزش بانوان باشگاه فولاد ماهان با اشاره به فعالیت تیم‌های بانوان باشگاه فولاد ماهان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تیم اسکواش بانوان فولاد ماهان در لیگ برتر بانوان حضور دارد و هفته نخست این مسابقات را پشت سر گذاشته است.

وی به پایان مسابقات لیگ برتر تیراندازی با کمان اشاره و بیان کرد: تیم بانوان فولاد ماهان که در این مسابقات شرکت کرده بود، در رشته ریکرو و کامپوند توانست به عنوان قهرمانی مسابقات لیگ این رشته دست پیدا کند.

پیرجمال با اشاره به وضعیت رشته‌های مورد حمایت این باشگاه گفت: در حال حاضر هنوز در ارتباط با وضعیت رشته‌های باشگاه تصمیم‌گیری نشده است و پس از تعیین خط مشی باشگاه برای سال آینده، در مورد رشته‌های بانوان تصمیماتی اتخاذ می‌شود.

انتهای پیام/63006/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول