اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و شهرسازی گچساران خبر داد

تخصیص اعتبار 3 میلیاردی به مصلای گچساران

رئیس راه و شهرسازی گچساران ضمن تشکر از استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص اعتبار سه میلیارد ریالی به مصلای گچساران خبر داد.

تخصیص اعتبار 3 میلیاردی به مصلای گچساران

فرامرز انصاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران در پاسخ به سئوالی مبنی بر آخرین وضعیت مصلای این شهرستان اظهار کرد: بزرگترین مانع و مشکل تکمیل و ساخت مصلای گچساران مشکل مالی است.

وی با اشاره به نصب سیستم خنک‌کننده در مصلای گچساران افزود: با توجه به گرمسیر بودن گچساران اگر قصد راه‌اندازی سیستم خنک‌کننده در مصلا را داشته باشیم به اعتباری نزدیک به پنج میلیارد ریال نیاز داریم.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران در پاسخ به سئوالی مبنی بر نصب سیستم خنک‌کننده زمینی در مصلا ابراز کرد: نصب سیستم خنک‌کننده زمینی مطلوب نبوده و در این منطقه جوابگو نیست، سیستم گرمایشی قابلیت بهتری برای نصب زمینی دارد و بهتر جواب می‌دهد.

انصاری با اشاره به روند کنونی تکمیل مصلای گچساران گفت: وضعیت ساخت و ساز و تکمیل مصلا فعال بوده و از 150 میلیون تومان اعتبار مصلا تنها 50 میلیون آن نقدینگی بوده است.

وی با بیان این‌که تنها مشکلی که سد راه تکمیل مصلا وجود دارد، موضوع نقدینگی است، یادآور شد: تنها یک قلم از نیازمندی‌های مصلا که همان سیستم سرمایشی آن است، به اعتباری حدود پنج میلیارد ریال نیاز دارد.

انصاری ضمن تقدیر و تشکر از استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص سه میلیارد ریالی برای مصلای گچساران خبر داد و عنوان کرد: البته مشکل نقدینگی مشکل استانی نیست و این موضوع به شرایط اقتصادی کشور بستگی دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران با بیان این‌که افزون بر 10 سال از کلنگ‌زنی این پروژه می‌گذرد، خاطرنشان کرد: البته اسکلت بتنی دارای شرایطی بوده که به مرور زمان مقاوم‌تر می‌شود و از بابت عمر پروژه نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام/82014/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول