اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان غربی اعلام کرد

همکاری 60 مرکز درمانی برای درمان مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان غربی از همکاری 60 مرکز بیمارستانی و درمانگاهی برای درمان مددجویان کمیته امداد استان خبر داد.

همکاری 60 مرکز درمانی برای درمان مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی

ابراهیم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خانواده‌های محروم و نیازمند رفع نیازهای درمانی و بهداشتی آنان است که به تبع آن کمیته امداد نیز این مهم را در اولویت‌های برنامه‌ریزی خود در نظر دارد.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد 100 درصد هزینه‌های درمانی و بهداشتی مددجویان شهری را متقبل می‌شود، گفت: این هزینه‌ها شامل دریافت خدمات بستری و درمانی سرپایی رایگان از محل حمایت‌های مالی کمیته امداد است.

جعفری در این راستا تعداد مددجویان شهری تحت حمایت کمیته امداد استان را که مشمول این طرح‌ها می‌شوند، افزون بر 60 هزار نفر در حال حاضر عنوان کرد.

وی از همکاری مستقیم کمیته امداد استان با 28 مرکز بیمارستانی و 32 مرکز درمانگاهی خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر این 45 مرکز رادیولوژی و 53 مرکز آزمایشگاهی نیز در کنار 108 داروخانه در زمینه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد با این نهاد قرارداد همکاری دارند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان غربی همچنین از همکاری مستقیم 128 پزشک متخصص و 51 پزشک خانواده نیز در راستای اجرای این طرح در کمیته امداد استان خبر داد.

جعفری کل هزینه‌کرد کمیته امداد برای رفع هزینه‌های درمانی و بهداشتی این 60 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد استان را طی 9 ماهه امسال افزون بر 61 میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: ارائه این قبیل خدمات به جامعه هدف مستلزم تعهد و همکاری صمیمانه پزشکان و نیروهای طرف قرارداد با خانواده‌های بی‌بضاعت مالی است که در این راستا لازم است از همکاری مناسب این نیروها در استان قدردانی و تشکر کنیم.

انتهای پیام/61006/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول