اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی خبر داد

انهدام باند سارقان ساختمان‌های نیمه‌کاره در تبریز

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی گفت: با هوشیاری و تلاش ماموران کلانتری 15 تبریز 25 فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره تبریز کشف شد.

انهدام باند سارقان ساختمان‌های نیمه‌کاره در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صابر عباس‌زاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی دستگیری متهمی به نام «ج- ذ» به اتهام نگهداری اموال مسروقه در مغازه‌ای واقع در یکی از پاساژهای تبریز و کشف مقادیر زیادی اموال مسروقه توسط عوامل گشت کلانتری 15 تبریز که با هوشیاری و تلاش ماموران صورت گرفته بود پرونده به همراه متهم برای رسیدگی به این پلیس واصل شد.

وی ادامه داد: پرونده برای انجام ادامه تحقیقات به اداره مبارزه با سرقت ارجاع، کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده و بررسی جغرافیای سرقت‌ها و شیوه سارقان مجدداً از متهم تحقیقات علمی و تخصصی معمول صورت گرفت.

عباس‌زاده ادامه داد: با ارائه دلایل و مدارک و مستندات لازم متهم به سرقت 25 فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در سطح کلانشهر تبریز با همدستی شخصی به نام  «الف – ن» اعتراف کرد.

این مقام انتظامی افزود: با اخذ دستور مقام قضایی مخفیگاه متهم دوم نیز شناسایی و در عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی مقادیری موادمخدر از نوع شیشه و آلات استعمال کشف و به آگاهی دلالت و در تحقیقات اولیه تمامی سرقت‌های اعترافی همدستش را تایید کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی گفت: تمام صحنه‌های سرقت مورد بازسازی و تمام شکات نیز شناسایی و اموال مکشوفه نیز پس از شناسایی مالباختگان حسب دستور مقام قضایی تحویل آنها شد متهمان پس از معرفی به مرجع قضایی با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

عباس‌زاده در خصوص آسیب‌شناسی این نوع سرقت‌ها عنوان کرد: اعتیاد به موادمخدر روان گردان متهمان، تامین هزینه موادمخدر و معاشرت با افراد ناباب و سارقان سابقه‌دار علل وقوع این سرقت‌ها است.

وی از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس حاصل و هرگونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر خود از عملکرد پلیس را به سامانه 197 اعلام کنند.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول