اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش آذربایجان غربی خبر داد

ارائه مشاوره به بیش از 62 درصد از دانش‌آموزان آذربایجان غربی

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: بیش از 62 درصد دانش‌آموزان استان با شیوه‌های مختلف تحت پوشش فرآیند مشاوره هستند.

ارائه مشاوره به بیش از 62 درصد از دانش‌آموزان آذربایجان غربی

کریم سعید شعبانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به جذب مربیان قرآنی در آذربایجان غربی، اظهار داشت: 218 نفر در سال تحصیلی گذشته از سوی آموزش و پرورش استان به منظور فعالیت در حوزه‌های مدارس تخصصی و عمومی قرآنی، جذب شدند.

وی به اهداف برگزاری جشنواره پژوهش‌های برتر ویژه مربیان پرورشی و مشاوران آموزش و پرورش اشاره و خاطرنشان کرد: این جشنواره به منظور آشنایی مربیان پرورشی و مشاوران با روش‌های موفق و کارآمد و همچنین ایجاد انگیزه در بین مربیان و معاونان پرورشی و تمام عناصری که در تقویت آن‌ها دخیل هستند، برگزار شده است.

شعبانلو به کسب 34 رتبه برتر استانی و 23 رتبه برتر کشوری در جشنواره پژوهش‌های برتر در سال تحصیلی گذشته اشاره کرد و اذعان داشت: امیدواریم امسال با همکاری و مساعدت همکاران آموزش و پرورش آذربایجان غربی تعداد افراد برگزیده استانی در جشنواره پژوهش‌های برتر به 60 نفر و رتبه‌های برتر کشوری به 40 نفر برسد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: یکی از شاخص‌های عمده وزارت آموزش و پرورش که تاکید بسیاری در این زمینه وجود دارد، دانش‌آموزان تحت پوشش فرآیند مشاوره در استان‌ها است.

وی با بیان اینکه قبل از سال 89 تنها 25 درصد از دانش‌آموزان آذربایجان غربی تحت پوشش فرآیند مشاوره قرار داشتند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 62 درصد دانش‌آموزان استان با شیوه‌های مختلف تحت پوشش فرآیند مشاوره هستند.

انتهای پیام/61010/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول