اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در منطقه آزاد چابهار صورت می‌گیرد

حضور اقتصادی بنیاد تعاون ارتش در منطقه چابهار

در نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و دریادار محتاج مدیرعامل بنیاد تعاون ارتش در خصوص حضور اقتصادی بنیاد تعاون ارتش در منطقه آزاد چابهار بحث و تبادل نظر شد.

حضور اقتصادی بنیاد تعاون ارتش در منطقه چابهار

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد چابهار، حامدعلی مبارکی در دیدار با امیر دریادار عباس محتاج مدیرعامل بنیاد تعاون ارتش اظهار داشت: منطقه آزاد چابهار دارای پتانسیل بسیار خوبی برای اشتغالزایی است و باید در راستای اهداف نظام و منویات مقام معظم رهبری مورد توجه خاصی قرار گیرد.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار اضافه کرد: امید است با تشکیل کمیته‌ای مشترک و ارایه پیشنهادات مدیریتی ـ اقتصادی بتوانیم از نظر جایگاه اقتصادی در این خطه از میهنمان ارتقا پیدا کنیم و این مستلزم تلاش مضاعف و سازنده است.

وی با تاکید به اهمیت جایگاه چابهار گفت: بسیاری از ویژگی‌های منحصر به فرد چابهار از جمله، قرارگرفتن در کریدور شمال ـ جنوب، موقعیت سوق‌الجیشی و ژئوپلتیک چابهار، دسترسی آسان و مقرون به صرفه به بازار آسیای میانه مجموعه عواملی است که منتج به انتفاع سرمایه‌گذاران می‌شود و ما باید در شناسایی آن به سرمایه‌گذاران در سطوح ملی و بین‌المللی تلاش کنیم.

مبارکی در ادامه گفت: امیدواریم با حضور شما شاهد پویایی در زمینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری در راستای افزایش توان اقتصادی و بالا رفتن سطح زندگی مردم شریفمان باشیم و ما به دنبال افزایش رفاه و اشتغال که منتج به حفظ امنیت منطقه می‌شود هستیم.

در ادامه این نشست دریادار محتاج گفت: ما نیز به‌ عنوان‌ یک‌ فرصت‌ به‌ این همکاری نگاه‌ می‌کنیم‌ و می‌توانیم‌ با استفاده‌ از ظرفیت‌های موجود و منابع‌ سرشار خدایی‌ که‌ در این قسمت از خاک کشورمان‌ وجود دارد به مردم خدمت بکنیم، من‌ نه‌ به‌ عنوان‌ یک‌ فرد نظامی‌ که‌ در خدمت‌ شما هستم‌ بلکه‌ به‌ عنوان‌ یکی‌ از آحاد ملت‌ بزرگوار ایران‌ معتقدم‌ که‌ باید معیشت مردم و همه عناصر ایجاد رفاه و امنیت مردم را در کشورمان‌ تقویت‌ کنیم‌، می‌توانیم‌ و این‌ ظرفیت‌ را داریم‌ که‌ با همراهی و همدلی در زمینه‌هایی که توانایی داریم انجام وظیفه کنیم.

انتهای پیام/75009/ط/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول