اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ‌چابهار خبر داد

رشد ‌صادرات طی آذر ماه 92 در منطقه آزاد چابهار

‌مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار از رشد ‌صادرات طی آذر ماه 92 در منطقه آزاد چابهار خبر داد.

رشد ‌صادرات طی آذر ماه 92 در منطقه آزاد چابهار

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی ‌‌منطقه آزاد چابهار،‌ حامد‌علی مبارکی از تداوم رشد واردات و صادرات در آذر ماه 92 از این منطقه خبر داد و افزود: در آذر ماه 92، حدود 60 میلیون دلار کالا وارد منطقه آزاد شد‌ که نسبت به ماه گذشته حدود 20 درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه از واردات کالا در آذر ماه حدود 25 میلیون دلار آن کالای تجاری و مابقی آن شامل کالاهای مسافری، مواد اولیه، وسایط نقلیه و ... بوده است، اظهار داشت: ‌در مدت مذکور صادرات نیز نسبت به ماه قبل رشد چشمگیری را نشان می‌دهد و این نشان‌دهنده رویکرد جدید دولت تدبیر و امید ایجاد کارآفرینی در تمامی سطوح اقتصادی توسط افراد توانمند و حضور بخش خصوصی فعال است.

مبارکی خاطرنشان کرد: در این زمان تعداد 4 فروند کشتی حامل 1391TEU کانتینر و 50 فروند لنج حامل کالای مسافری وارد منطقه آزاد چابهار شده است.

وی گفت: امیدواریم با اقدامات صورت گرفته در خصوص توسعه بنادر چابهار و همچنین ایجاد خط کشتیرانی مستقیم به مقصد چابهار و فعال‌سازی محور ترانزیتی شرق کشور شاهد استفاده از تمام ظرفیت‌های این منطقه برای رونق اقتصادی کشور باشیم.

انتهای پیام/75004/ش/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول