اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چه کسی مسئول کشاندن تراکتور به زمین خاکی حاشیه است؟

هشدار برای تراکتور و 11 مرد! / تراکتور در جاده خاکی

این روزها در صدر اخبار ورزشی کشور بیشتر از همه خبرهای تراکتورسازی به چشم می‌خورد، هر روز حاشیه و هر روز ماجراها و اخبار جدید به گوش می‌رسد.

هشدار برای تراکتور و 11 مرد! / تراکتور در جاده خاکی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیمی که به قولی به نماد و سمبل آذربایجان تبدیل شده است این روزها با مشکلات عدیده‌ای گریبانگیر است و از روزهای اوج دورتر شده و از صدر جدول به رده‌های پایین تنزل کرده است، مشکل کجاست؟

با توجه به مشکلات مختلف تیم در یادداشت زیر تنها به بخشی از مشکلات که برمی‌گردد به خود هواداران که این روزها تیم تراکتورسازی با آن درگیرند، پرداخته شده است.

هوادارانی که ادعای مالکیت دارند و عشق به تراکتور دارند اما این روزها فقط حاشیه‌سازی می‌کنند و تراکتورسازی را از آنچه بود دورتر می‌کنند و آن فرهنگی که به نام تراکتور در کشور ثبت شده بود حال توسط هوادارانی پرمدعی، فرهنگ غنی این منطقه از کشور را زیرسئوال می‌برند و فرهنگ هواداری را در رده دیگر تیم‌ها که تا دیروز نامناسب می‌دانستیم، نزدیک‌تر کرده‌اند.

انتظارات نادرست و احساسی تماشاگران از مسئولان تیم بر مشکلات تیم افزوده و هر روز به خاطر فشارهای روحی و روانی تراکتور را به سمتی که رقیبان این تیم پر مدعی می‌خواهند می‌کشاند و از زمین سبز چمن به بن بست‌های پیچ در پیچ حاشیه راهنمایی می‌کنند.

در فوتبال هر نتیجه‌ای امکان دارد و اما این که از تیمی که با مشکلات مالی گریبانگیر است فقط انتظاری جز برد نداشته باشیم عاقلانه نیست و آن را بیشتر به سوی مشکلات سوق می‌دهد.

اینکه در یک بازی به جای تشویق بازیکنان داخل زمین همچون هواداران برخی تیم‌ها، آغاز به تشویق افرادی می‌کنند که دیگر در تیم جایگاه و منصبی ندارد بیشتر به لحاظ روانی بر روی تیم تاثیر منفی دارد. با یک مقایسه و کنار هم گذاشتن برخی حرف‌ها سئوالاتی در ذهن پدیدار می‌شود و آن این است که اکثر اوقات در مورد برخی تیم‌های پر مدعی که چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد شنیده می‌شود که تمام این مسائل هدف‌دار و از سوی برخی هدایت می‌شود، حال این سئوال در ذهن متبادر می‌شود که مسئول به حاشیه کشاندن تراکتور کیست؟

شاید این یک هشدار باشد برای مسئولان تیم تا برنامه‌ای برای مقابله با چنین حواشی داشته باشند و هشداری برای برخی هواداران که از خواب غفلت بیدار شوند و افسار خود را دست دیگران ندهند!

............................

نگارنده: علی سلیمی

............................

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول