اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

متن استعفای سرمربی تراکتورسازی

جلالی: رفتنم شانس موفقیت تراکتورسازی را افزایش می‌دهد

مجید جلالی سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز از سمت خود استعفا داد و متن آن را منتشر کرد.

جلالی: رفتنم شانس موفقیت تراکتورسازی را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مجید جلالی سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در حالی از سمت خود استعفا داد که قبلاً هم سه بار اقدام به استعفا کرده بود اما مورد موافقت هیئت مدیره قرار نگرفته بود با این حال به نظر می‌رسد که این بار رفتن مربی با اخلاق کشور از تیم تراکتورسازی جدی باشد.

متن کامل استعفای مجید جلالی به شرح زیر منتشر شده است: 

با توجه به وضعیت موجود و شرایط حساسی که در پیش داریم، ضروری می‌دانم نکاتی را به عرض برسانم، قبل از هر چیز از حسن اعتماد شما، هیئت مدیره محترم و مسئولان استانی کمال تشکر و قدردانی را دارم و اینکه مانده‌ام و تمام این فشارها و ناملایمات را تحمل می‌کنم، تنها و تنها به این دلیل است که نمی‌خواهم در این موقعیت سخت و حساس به طور یک‌جانبه تصمیم بگیرم.

با وجود فضای بسیار سنگین و توهین‌آمیزی که برایم به وجود آورده‌اند، ترجیح می‌دهم که تصمیم بر اساس تحلیل جمع باشد، لازم می‌دانم در امتداد تجربیات خودم به این تحلیل کمک کند. 

در درجه اول شرایطی که در حال حاضر در آن کار می‌کنم به هیچ‌وجه فضای کار از نظر فنی نیست که من بتوانم با توجه به تخصص خودم کمکی به بهبود آن کنم؛ این مهم‌ترین موضوعی است که باید در نظر گرفته شود. 

دوم اینکه جام حذفی به عنوان مرحله مهمی در این فصل برای آسیایی شدن تیم است،سوم اینکه در این مرحله دو حالت وجود دارد که باید بررسی شود که با حفظ شرایط موجود شانس کدام حالت بیشتر است. موفقیت یا عدم موفقیت؟ 

دیگر اینکه، فضای بیرونی بسیار متشنج و آسیب‌رسان است که تاثیرات مخرب و منفی خود را کاملاً بر تیم گذاشته؛ به گونه‌ای که بازیکنان به شدت زیر فشار هستند و در بازی‌های اخیر به هیچ‌وجه کیفیت اصلی خود را نتوانسته‌اند داشته باشند. 

بنابراین با توجه به اینکه حضور من باعث تداوم این وضعیت سخت برای تیم و بازیکنان است و فضای کار هم اصلاً جایی برای کار فنی نیست که من بتوانیم تاثیر تخصصی خودم را داشته باشم، از این رو فکر می‌کنم کناره‌گیری اینجانب بهترین و کوتاه‌ترین راه برای ترمیم و از بین بردن این فضای مشکل‌ساز باشد و تغییر این وضعیت شانس تیم را برای موفق شدن در بازی مقابل راه‌آهن نیز افزایش می‌دهد همچنین برای شما هم فضای بهتری برای کار و البته فکر برای آینده باشگاه بزرگ تراکتورسازی فراهم می‌آورد. 

با تشکر و احترام فراوان، مجید جلالی28 دیماه 1392 

انتهای پیام/60001/ت40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول