اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور؛

ماهان تندیس از سد تاسیسات دریایی گذشت/ دریایی‌ها گرفتار هوای بارانی قم شدند

ماهان تندیس قم در هفته هفدهم لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور توانست 6 بر 4 از سد میزبان خود تاسیسات دریایی گذشت.

ماهان تندیس از سد تاسیسات دریایی گذشت/ دریایی‌ها گرفتار هوای بارانی قم شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، از هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور دیدار بین تیم‌های صبای قم و تاسیسات دریایی عصر امروز در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد.

ماهان تندیس را در این دیدار مسعود ایازی، حمید رشیدی، محمد وزیرزاده، علیرضا وفایی، سعید قاسمی، علی اصغر احمدی، محمدحسین کوهستانی، ابوالقاسم اروجی، علی ابراهیم بیگی، محمد کرمانی، فرهاد فلامرزی و میثم راموز به مربی گری محسن حسن زاده همراهی کردند.

همچنین برای تاسیسات دریایی تهران نیز مهدی مصطفایی، ظهیر کامیاب، محمد زارعی، کلسون سانتوس، سعید احمد عباسی، محمد فاضی، محمد بیضایی نژاد، علی شیرافکن، پیمان حفیظی، سید ابوالقاسم حسینی، علی محمودی و مرتضی توسلی به مربیگری علی صانعی به میدان رفتند.

این دیدار را علی پور افشار به عنوان داور نخست و ابراهیم مسیبی به عنوان داور دوم قضاوت کردند ضمن اینکه علی حاتمی به عنوان داور ذخیره و رضا رحیمی به عنوان وقت نگهدار در این دیدار حضور داشتند.

همچنین نعمت‌الله کریمی به عنوان ناظر داوری و اسد اسدی به عنوان ناظر فدراسیون در به سالن دو هزار نفری حیدریان قم آمده‌ بودند.

در دقیقه نخست مسابقه بازیکنان تیم تاسیسات دریایی بر روی یک ضد حمله صاحب موقعیت شدند که ضربه سانتوس بازیکن برزیلی این تیم با برخورد به پای اروجی بازیکن تیم ماهان تندیس به گل نخست تیم تاسیسات دریایی تهران تبدیل شد.

در ادامه این دیدار محمد کرمانی روی پاس گل زیبای وفایی توانست در دقیقه 13 گل تساوی ماهان تندیس را وارد دروازه تاسیسات دریایی تهران کند.

دقیقه 16 نخستین اخطار این مسابقه توسط ابراهیم مسیبی داور دوم این بازی به محمد حسین کوهستانی از ماهان تندیس قم داده شد.

دقیقه هفدهم با پاس علی اصغر احمدی این سعید قاسمی بود که گل دوم تیم ماهان تندیس قم را به ثمر رساند.

در دقیقه 6 نیمه دوم با پاس علی اصغر احمدی، علی ابراهیم بیگی توانست گل سوم ماهان تندیس را درون دروازه مهدی مصطفایی قرار دهد.

اروجی در دقیقه 11 مسابقه بالاخره توانست بر روی ضربه بسیار زیبا توپ را به طاق دروازه تاسیسات دریایی بچسباند و ضمن اینکه گل چهارم تیم ماهان تندیس را به ثمر برساند خود را از زیر فشار گل به خودی نیمه نخست رها سازد.

در دقیقه 14 نیمه دوم هم سعید قاسمی بار دیگر توانست بر روی پاس زیبای محمدرضا کوهستانی گل پنجم ماهان تندیس و گل دوم خود در این مسابقه را به ثمر برساند.

یک دقیقه بعد هم فرهاد فلامرزی توانست با توپ ربایی از بازیکنان تیم تاسیسات دریایی که احساساتی بازی می‌کردند گل ششم ماهان تندیس را به ثمر برساند.

در دقیقه 15 این بازیکنان تیم تاسیسات دریایی بودند که بدون دروازه‌بان در زمین مسابقه حاضر شدند و توانستند توسط محمود قاضی گل دوم تاسیسات را به ثمر برسانند.

بازی تهاجمی تیم تاسیسات دریایی ادامه داشت تا اینکه یک دقیقه بعد نیز بیضایی پاس داد و گل سوم تاسیسات دریایی توسط علی شیرافکن به ثمر رسید.

دقیقه 17 بار دیگر این بازیکنان تیم تاسیسات بودند که توانستند توسط بیضایی گل چهارم تاسیسات دریایی را به ثمر برسانند.

در نهایت این دیدار با برد 6 بر 4 به سود تیم ماهان تندیس به پایان رسید و  ماهان تندیس با این برد24 امتیازی شده به طور موقت به رده هفتم جدول صعود کرد.

انتهای پیام/78010/ک40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول