اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز میلاد حضرت محمد(ص)

کلنگ احداث حسینیه و خانه عالم روستای آریکان به زمین زده شد

در سالروز میلاد حضرت محمد(ص) کلنگ احداث حسینیه و خانه عالم روستای آریکان بخش مرکزی تویسرکان به زمین زده شد.

کلنگ احداث حسینیه و خانه عالم روستای آریکان به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، عصر امروز کلنگ احداث حسینیه و خانه عالم روستای آریکان با حضور رئیس تبلیغات اسلامی، بخشدار بخش مرکزی، معاون فنی و مشاور شهردار تویسرکان، دهیار روستای آریکان و تنی چند از مسئولان و مردم توسط حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی موحدی، امام جمعه این شهرستان به زمین زده شد.

معاون فنی و مشاور شهردار تویسرکان در حاشیه این برنامه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، مساحت احداث حسینیه روستای آریکان را 300 متر مربع اعلام کرد و اظهار کرد: حسینیه در کنار مسجد امام حسین(ع) این روستا احداث می‌شود.

جلال جلیلوند افزود: حسینیه، خانه عالم و کانون فرهنگی روستای آریکان واقع در بخش مرکزی تویسرکان در زمین مشخص شده در مسجد امام حسین(ع) احداث خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خانه عالم و کانون فرهنگی در طبقه همکف و حسینیه در طبقه دوم ساخته خواهد شد، افزود: تکمیل حسینیه، خانه عالم و کانون فرهنگی روستای آریکان مبلغ 150 میلیون تومان نیاز دارد.

مشاور شهردار تویسرکان با بیان اینکه ساخت‌ و ساز حسینیه با همت مردم روستا آغاز می‌شود، خاطرنشان شد: امیدواریم با همکاری مسئولان امر اعتباری از طریق فرمانداری برای این پروژه در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/89010/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول