اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون وکلای دادگستری آذربایجان غربی اعلام کرد

اتمام ساختمان وکلای دادگستری آذربایجان غربی

رئیس کانون وکلای دادگستری آذربایجان غربی گفت: برای اتمام پروژه کانون وکلای دادگستری آذربایجان غربی از ابتدا تا انتهای عملیات ساختمانی و هزینه‌های نظارت، تجهیز ساختمان و هزینه‌های متفرقه مجموعا 23 میلیارد ریال هزینه شده است.

اتمام ساختمان وکلای دادگستری آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، احد غلامی رضایی ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان کانون وکلای دادگستری آذربایجان غربی که در سالن اجتماعات این ساختمان برگزار شد، اظهار داشت: کانون وکلا بر پایه احترام به حقوق و آزادی‌های فردی و عمومی به دفاع از حقوق مردم پرداخته و با تکیه بر عزت و شرافت شغل وکالت همواره در راه عدالت‌خواهی در جامعه موفق بوده است.

وی ادامه داد: در راستای ارتقای این نهاد در جامعه و تداوم به استمرار آن و برخورداری وکلا از امکانات مورد نیاز وجود ساختمان در خور شان آن‌ها ضروری است.

رضایی اعلام کرد: عملیات اجرایی ساختمان کانون وکلای آذربایجان غربی مطابق اصول و موازین مهندسی، کیفیت متناسب با آخرین استاندارهای فنی موجود و امکانات مناسب با شان وکلا خاتمه یافت و امروز شاهد افتتاح این مجموعه هستیم.

وی با اشاره به بحث طراحی و احداث ساختمان وکلای آذربایجان غربی، عنوان کرد: ساختمان وکلای آذربایجان غربی در سه طبقه با زیربنایی حدود یک هزار و 855 مترمربع طراحی و اجرا شد.

رضایی ادامه داد: هیئت مدیره کانون با همکاری مهندس مجری پروژه همواره در مراحل مختلف اجرایی حضور مستمر داشته تا موارد مورد نظر مطابق با آخرین استانداردهای فنی معتبر باشد.

وی یادآور شد: هیئت مدیره تلاش داشته تا زیرساخت‌های مورد نیاز در ساختمان را پیش‌بینی، طراحی و اجرا کند که سالن اجتماعات اصلی این ساختمان گنجایش 140 نفر و اجتماعات فرعی نیز گنجایش 100 نفر را در بر دارد.

رضایی با بیان اینکه به منظور اجرای پروژه تا خاتمه مرحله سفت‌کاری مبلغی بیش از 4 میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه شده، ابراز داشت: برای این پروژه از ابتدا تا انتهای عملیات ساختمانی و هزینه‌های نظارت، محوطه‌سازی، تجهیز ساختمان به امکانات اداری، عوارض شهرداری و هزینه‌های متفرقه مجموعا 23 میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس کانون وکلای دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: اتاق‌های مجموعه متناسب با نیازها طراحی و تاسیسات گرمایشی و سرمایشی متناسب با استانداردها اجرا شده است.

انتهای پیام/61005/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول