اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان اصفهان:

موسسه علی ابن ابیطالب تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله دارد

رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان اصفهان گفت: وضعیت فعلی موسسه فرهنگ، قرآن و ورزش علی ابن ابیطالب (ع) رضایت‌بخش است، اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.

موسسه علی ابن ابیطالب تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید رضا اخروی پیش از ظهر امروز در مراسم دومین سالگرد افتتاح موسسه فرهنگ، قرآن و ورزش علی ابن ابیطالب (ع) که در محل این موسسه برگزار شد، اظهار داشت: زمانی که این موسسه به بهره‌برداری رسید، سه اصل مد نظر قرار داشت.

مدیر عامل موسسه علی ابن ابیطالب با اشاره به سه اصل مورد نظر، بیان داشت: ساخت و ایجاد فضایی در شأن موسسه، تجهیز موسسه با آخرین تکنولوژی روز و استفاده از بهترین مربیان در دستور کار قرار داشت.

رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان اصفهان ادامه داد: در این موسسه در کنار بحث‌های آموزشی، مباحث قهرمانی نیز اولویت دارد و در طی یک سال گذشته در رشته‌هایی از جمله کاراته، ووشو و ژیمناستیک ورزشکاران موسسه عناوین زیادی را کسب کردند.

*هدایت: طلوع‌کیان از بهترین‌های ورزش پهلوانی است

رئیس هیئت‌مدیره موسسه فرهنگ، قرآن و ورزش علی ابن ابیطالب نیز در این مراسم گفت: به یمن ولادت حضرت محمد و امام جعفر صادق امروز به بهانه دومین سالگرد این موسسه در کنار یکدیگر جمع شده‌ایم.

محمدمهدی هدایت با خوشامدگویی به میهمانان حاضر در این مراسم به انتخاب رئیس جدید فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای اشاره کرده و افزود: فرهاد طلوع‌کیان از بهترین‌های ورزش زورخانه‌ای است که برای ریاست این فدراسیون انتخاب شده است.

انتهای پیام/63006/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول