اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کردستان در عیادت از بیماران سرطانی:

سپاه به بیماران سرطانی کردستان کمک می‌کند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس با اشاره به هزینه‌های بالای درمان بیماران سرطانی، گفت: ما به عنوان سپاه به این بیماران کمک مالی خواهیم کرد تا بخشی از هزینه‌های درمانی این بیماران جبران شود.

سپاه به بیماران سرطانی کردستان کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی ظهر امروز در حاشیه عیادت از بیماران بخش آنکولوژی بیمارستان توحید سنندج ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص)، اظهار داشت: از اینکه در چنین روزی در این بیمارستان حضور یافته‌ام احساس خوبی دارم و تمامی مریض‌ها را مریض خودم به حساب می‌آورم.

وی تصریح کرد: هر چند مریضی خبر نمی‌کند و ممکن است دامن هر انسانی را بگیرد اما کمک و نگهداری از بیماران کار ویژه‌ و تجهیزاتی را می‌طلبد.

رجبی خاطرنشان کرد: اگرچه ما تخصص لازم در زمینه پزشکی نداریم اما درک می‌کنیم آنچه که باید در زمینه کار پزشکی باشد، وجود ندارد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه به کمک سپاه به بخش بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: امیدواریم در آینده هیچ مریضی نداشته باشیم اما سپاه همچنان که به این بخش توجه ویژه‌ای داشته است، باز این آمادگی دارد تا دانشگاه علوم پزشکی استان را در راستای درمان بیماران استان یاری دهد.

وی خاطرنشان کرد: هر چند دستگاه‌های مسئول و همچنین دانشگاه پزشکی کار خود را انجام می‌دهند اما سپاه نیز در راستای هم‌افزایی و کمک بیشتر به تسریع بهبود بیماران در قالب برپایی بیمارستان‌های صحرایی و تخصصی، دانشگاه پزشکی را پشتیبانی می‌کند.

به گفته فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، برپایی بیمارستان‌های صحرایی در استان محرومی چون کردستان ضرورت دارد چرا که افرادی در مناطق محروم وجود دارند که توان مالی برای مراجعه به پزشک در شهرها را ندارند لذا در این بیمارستان‌ها و قبل از آن هم در قالب اعزام تیم‌های پزشکی به روستاها ویزیت و درمان می‌شوند.

رجبی این موضوع را بزرگترین کمک به مردم مناطق محروم خواند که سپاه با همکاری بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی این موضوع را برای سال‌های آینده هم در برنامه دارند.

وی افزود: لازم به ذکر است که این کارها تمامی توان سپاه نیست بلکه این کار به همت بسیج و خود بسیج جامعه پزشکی استان انجام می‌شود که بخشی از دغدغه‌های مردم مناطق محروم را رفع می‌کند.

رجبی گفت: سال آینده کار خود را در حوزه کمک به بهداشت و درمان استان گسترش خواهیم داد.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرام‌فر کردستان با اشاره به هزینه‌های بالای درمان بیماران سرطانی، گفت: ما به عنوان سپاه به این بیماران کمک مالی خواهیم کرد تا بخشی از هزینه‌های درمانی این بیماران جبران شود.

وی ابراز امیدواری کرد: سایر مسئولان هم هر آنچه را که در توان دارند به بحث درمان بیماران نیازمند استان کمک کنند تا روند درمان آنها تسهیل شود.

به گزارش فارس؛ سردار رجبی با اهدای کارت‌های هدیه، عید میلاد با برکت پیامبر گرامی اسلام(ص) را به آنان تبریک گفت.

انتهای پیام/79001/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول