اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران:

وحدت مسلمانان دشمن را در رسیدن به اهداف ناامید می‌کند

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران گفت: وحدت شیعه و سنی دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناامید می‌کند.

وحدت مسلمانان دشمن را در رسیدن به اهداف ناامید می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، حجت‌الاسلام محمد انتظاری شنبه‌شب در مسجد جامع نکا با تبریک میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق(ع) بیان داشت: مدال اخلاق بشریت به دست رسول‌الله است و ایشان در وفای به عهد، امانت‌داری، شجاعت و مردم‌داری و بسیاری از صفات دیگر نمونه و سرآمد هستند.

وی اذعان داشت: بسیاری از پیمان‌ها و عهدهای شکسته شده در دوران فعلی ناشی از فاصله گرفتن از انسانیت و وجدان و عدم وفای به عهد است.

انتظاری با بیان اینکه هستی و خلقت مدیون وجود با برکت و عزیز رسول اکرم(ص) است خاطرنشان کرد: دستورات عبادی، سیاسی، دینی و اجتماعی در دین اسلام، پیام‌آور وحدت است و در تمام آموزه‌های دینی و اسلامی کلید پیروزی و تعالی بشر است.

وی هفته وحدت را به عنوان تثبیت اقتدار اسلام و مسلمانان در جهان امروز دانست و یادآور شد: دشمنان از هر فرصت و بهانه‌ای برای رسوخ در دین اسلام استفاده می‌کنند و لذا اتحاد همه جانبه شیعه و سنی و وحدت و یکپارچگی در بر هم زدن توطئه‌های دشمنان بسیار تاثیرگذار است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران ادامه داد: فقدان اخلاق در جامعه امروزی سبب بروز ناهنجاری‌های مختلف شده است و بداخلاقی آفت بزرگی برای جامعه مسلمان است که نباید در جامعه رسوخ کند.

انتظاری گفت: شیعه و سنی یک امت واحده هستند و با یکدیگر اشتراکات زیادی دارند که براساس همین مشترکات با هم متحد بوده و برای مقابله با دشمن اتحاد همه‌جانبه دارند.

وی خاطر نشان کرد: حضرت محمد (ص) ستاره صبح درخشان برای بشریت است و عمل به سیره و روش پیامبر اکرم(ص) جامعه را از بسیاری ناهنجاری‌ها و رکود باز می‌دارد و در همین زمینه همه باید با اتحاد و برادری و در کنار هم برای اعتلای ایران و اسلام تلاش کنیم.

انتهای پیام/86002/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول