اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی:

دشمنان اسلام از وحدت مسلمانان در هراس هستند

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با اشاره به نقش وحدت در پیشبرد اهداف متعالی اسلام گفت: به طور قطع دشمنان اسلام از وحدت مسلمانان در هراس هستند و آن را مانع رسیدن به اهداف خود می‌دانند.

دشمنان اسلام از وحدت مسلمانان در هراس هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، قاسم جعفری عصر امروز در جمع اهالی محله محمد علی پهلوان با تبریک هفته وحدت و میلاد مسعود و با برکت نبی گرامی اسلام محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق (ع) به مسلمانان جهان اظهار کرد: بی گمان دفع شر دشمنان از سر مسلمانان به غیر از وحدت راه دیگری ندارد.

وی با تاکید بر حفظ وحدت مسلمانان گفت: تنها راه نجات امت اسلامی از دسیسه‌های دشمنان علیه مسلمانان وحدت است.

دبیر دوم کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی رسالت مبلغان دینی برای تقویت وحدت در بین مسلمانان را رسالت سنگینی برشمرد و افزود: به طور حتم اگر از مقوله مهم وحدت غفلت کنیم دشمنان اختلاف ایجاد کرده و این همان چیزی است که دشمنان اسلام می‌خواهند.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد،مانه و سملقان، گرمه ، جاجرم و راز وجرگلان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اسلام و آموزه‌های دینی همواره بر وحدت بین مسلمانان تاکید فراوان دارد به این خاطر که هر قدر این وحدت گسترده شود، درخت اسلام تنومندتر می‌شود.

به گفته جعفری امروز گروه‌هایی در قالب اسامی و عنوان‌های مختلف بین مسلمانان اختلاف افکنی می‌کنند از این رو هوشیاری مسلمانان را می‌طلبد.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد،مانه و سملقان، گرمه ، جاجرم و راز وجرگلان در مجلس شورای اسلامی سالروز ولادت حضرت رسول(ص) و هفته وحدت را برشمرد و تاکید کرد: به طور قطع وعده خداوند نزدیک بوده و با حفظ وحدت و عشق به اهل بیت، اسلام در دنیا عالم گیر خواهد شد.

انتهای پیام/63002/ک20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول