اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین:

رمز نفوذ انقلاب در بین ملت‌ها مبارزه با ظلم است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: یکی از مهمترین رموزی که موجب نفوذ انقلاب اسلامی در بین ملت‌های دیگر شده است، مبارزه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ظلم و حمایت از مظلومان است.

رمز نفوذ انقلاب در بین ملت‌ها مبارزه با ظلم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام علی قابل در سومین جلسه ستاد دهه فجر استان قزوین که بعد از ظهر امروز در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در محورهایی که برای دهه فجر سال جاری مطرح شده چند محور به عنوان پایه و اساس مباحث ذکر شده است.

وی افزود: نخستین محور، تقویت روحیه ظلم‌ستیزی است که با الهام از رهنمودهای ائمه اطهار و توصیه‌های حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، حمایت از مظلوم و ایستادگی در برابر ظالمان از وظایف امت اسلامی به شمار می‌رود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین اضافه کرد: رمز نفوذ انقلاب اسلامی ایران در میان ملت‌ها و افزایش گرایش ملت‌های دیگر به سمت انقلاب اسلامی ایران در مبارزه با ظلم و حمایت از مظلومان است.

قابل ادامه داد: محور دوم تبیین و ضرورت حضور جهادی در همه صحنه‌ها است که بارها از سوی رهبر معظم انقلاب مورد تأکید قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: امروز می‌توانیم انقلاب را به عنوان الگوی الهام‌بخش به دنیا معرفی کنیم و هر جا این حضور براساس تکلیف بوده نه براساس منافع مادی، صحنه مبارزه به نفع ملت‌ها پیش رفته و پیروزی را برای آنان به دنبال داشته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: هرگاه تکیه بر قدرت‌های پوشالی بوده است، شکست را برای آنها به دنبال داشته است.

قابل بیان کرد: انسان‌هایی که بر اساس اعتقاد و برای تکلیف حرکت کردند، قطع یقین از سوی خداوند متعال مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی گفت: حضور جهادی یکی دیگر از محورهایی است که در اجرای برنامه‌های دهه فجر در سال جاری باید مورد تأکید و توجه قرار گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به این که محور بعدی تقویت وفا و همبستگی ملی است، اظهار کرد: با توجه به اینکه در هفته وحدت قرار داریم، رمز این کلام بیشتر از هر زمان دیگری آشکار می‌شود.

قابل ابراز کرد: تلاش دشمن برای ایجاد تفرقه در بین مسلمانان و ملت های اسلامی است اما تجربه نشان داده که با وحدت می‌توان مشکلات را پشت سر گذاشت و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

وی با بیان اینکه محور بعدی بر اساس نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب است، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب با تدبیر و هوشیاری سال جاری را سال «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» نامگذاری کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین افزود: در خلق حماسه اقتصادی توصیه رهبر معظم انقلاب این است که بر توانمندی‌های داخلی تکیه کنیم و این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها را سرلوحه برنامه‌ها قرار دهیم.

قابل اضافه کرد: باید با برنامه‌ریزی دقیق این مسائل در مناسبت‌های مختلف برای مردم و گروه‌های مختلف جامعه که مخاطب برنامه‌ها هستند، تشریح و تبیین شود.

وی ادامه داد: برنامه‌های دهه مبارک فجر سال جاری مانند سال‌های گذشته با برنامه نثار تاج گل به جایگاهی که به نام و یاد امام راحل در مزار شهدای قزوین مستقر شده است، آغاز می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین کمیته‌های ستاد برگزاری دهه مبارک فجر از مدت‌ها قبل با برنامه‌ریزی‌های منسجم برنامه‌های خوبی را برای برگزاری در این ایام در نظر گرفته‌اند که در زمان‌های مشخص شده در نقاط مختلف استان به اجرا در می‌آید.

انتهای پیام/77010/غ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول