اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی و سیاسی آمادگاه آبیک:

موقعیت جهان اسلام در سایه وحدت حفظ می‌شود

رئیس عقیدتی و سیاسی آمادگاه اصلی و عمومی شهرستان آبیک گفت: موقعیت جهان اسلام و مسلمانان در سایه وحدت حفظ و پاسداری می‌شود.

موقعیت جهان اسلام در سایه وحدت حفظ می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام محبت علیزاده در مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) که عصر امروز در مسجد آمادگاه اصلی و عمومی شهرستان آبیک برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان اسلام برای تفرقه‌افکنی و ایجاد اختلاف بین مسلمانان از حربه‌های مختلف استفاده می‌کنند تا بتوانند به اهداف و مقاصد شومشان دست یابند.

وی افزود: دشمنان یکی از اهدافی را که دنبال می‌کنند جدایی و اختلاف‌افکنی بین سنی و شیعه است که مطلوب است مسلمانان وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کرده تا موقعیت جهان اسلام بیش از پیش حفظ شود.

این مسئول بیان کرد: جامعه اسلامی برای گام برداشتن به سوی رشد و تعالی باید از الگوهای مناسب برای رسیدن به اهداف عالیه خود استفاده کند که بهترین الگو پیامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) هستند.

رئیس عقیدتی و سیاسی آمادگاه اصلی و عمومی شهرستان آبیک با اشاره به میلاد نبی اکرم (ص) خاطرنشان کرد: در بسیاری از آیات قرآن کریم بر سیره و رفتار پیامبر خاتم اشاره صریح شده است که یکی از برگزیده‌ترین این آیات، آیه 21 سوره مبارکه احزاب است که پیامبر اسلام به عنوان اسوه حسنه و سرمشق نیکو معرفی شده است.

علیزاده اضافه کرد: اقتدا کردن به پیامبر اسلام (ص) به عنوان مولا و کسی که در خط مستقیم ولایت است، بر همه آحاد جامعه لازم و ضروری است.

وی تصریح کرد: انسان به گونه‌ای خلق شده که به طور فطری الگوپذیر است و بدون مقتدا توان رسیدن به قله‌های معنویت و کمال را ندارد.

این مسئول افزود: انسان باید آگاهانه در مسیر معنویت حرکت کند و با بصیرت کافی، مسیر صحیح از ناصحیح را تشخیص دهد.

رئیس عقیدتی و سیاسی آمادگاه اصلی و عمومی آبیک، پیامبر اکرم (ص) را بهترین الگو برای مسلمانان در همه ابعاد زندگی ذکر کرد و گفت: رحمت و مودت از ویژگی‌های بارز پیامبر (ص) است.

علیزاده ابراز داشت: پیامبر اکرم (ص) هیچ گاه در برابر ظلم زانو نزد و در برابر دشمنان مشرک و کافر روحیه استقامت، درایت و اخلاص داشت.

وی افزود: پیامبر اکرم (ص) در تحریم‌هایی که در آغاز بعثت وجود داشت، سستی و ضعف به خود راه نداد که می‌تواند بهترین الگو برای ملت ایران در شرایط کنونی و در این برهه از زمان باشد.

در مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) که با حضور فرماندهان، روسا و کارکنان آمادگاه اصلی و عمومی شهرستان آبیک در مسجد این آمادگاه برگزار شد، علاوه بر مولودی‌خوانی در مدح نبی اکرم (ص) و امام صادق (ع)، به شش نفر از کارکنان وظیفه که به نام مبارک محمد و صادق مزین بودند، جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/77006/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول