اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون کرمانشاه:

همکاری تشکل‌های کارگری کرمانشاه زبان‌زد است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: تعامل، مشارکت و همکاری تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان کرمانشاه در سطح کشور زبان‌زد است.

همکاری تشکل‌های کارگری کرمانشاه زبان‌زد است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سهراب براندیشه صبح امروز در نشست سه‌جانبه شرکای اجتماعی کارگر، کارفرما و دولت اظهار داشت: تعامل، مشارکت و همکاری تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان کرمانشاه در سطح کشور زبان‌زد است.

براندیشه کارگر و کارفرما را دو بال پرواز رسیدن به تولید بهتر عنوان کرد و گفت: تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در استان کرمانشاه افزایش داشته است.

وی وجود کار و تولید را مستلزم فعالیت کارآفرینان و کارگران دانست و تصریح کرد: تشکل‌های کارگری و کارفرمایی نقش زیادی در رسیدن دولت به اهداف اقتصادی ایفا می‌کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه هم‌افزایی کارگران و کارفرمایان را موجب حفظ اشتغال و افزایش تولید و بهره‌وری بیان کرد.

این مسئول تاکید کرد: کارگران و کارفرمایان در تحقق استقلال اقتصادی نقش مهمی دارند و می‌توانند رشد اقتصادی کشور را شتاب بیشتری ببخشند.

به گفته براندیشه، دولت به‌ عنوان یک ضلع مثلث پیشرفت اقتصادی کشور علاوه بر توجه به سرمایه‌گذاری، باید در تنظیم روابط بین کارگر و کارفرما صحیح عمل کند و در خدمت این قشر باشد.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول