اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر خبر داد

افزایش ظرفیت گاز شهرک صنعتی اهر

فرماندار اهر از افزایش ظرفیت گاز شهرک صنعتی اهر برای تقویت زیرساخت‌های حوزه انرژی به منظور توسعه صنایع بزرگ در این شهرک خبر داد.

افزایش ظرفیت گاز شهرک صنعتی اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی ظهر امروز در در جلسه مدیریان شهرستان اهر با اشاره به سیاست‌های اشتغالزایی دولت جدید برای تقویت زیرساخت‌ها در شهرستان‌ها با پیگیری‌های انجام شده و مساعدت ویژه شرکت گاز استان اظهار کرد: عملیات اجرایی تقویت ظرفیت خط انتقال برای افزایش ظرفیت گاز به 20 هزار متر مکعب در حال اجراست که تا پایان سالجاری این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: با اجرای این طرح که یکی از کارهای مهم شرکت گاز منطقه در حوزه صنعت است ضمن افزایش ظرفیت گاز نیاز این شهرک به گاز برای ایجاد طرح‌های بزرگ صنعتی و طرح‌های اشتغالزا برای 40 سال آینده تأمین می‌شود که این امر می‌تواند آینده نویدبخشی را برای این شهرک رقم بزند.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان اهر بحث اشتغال را یکی از دغدغه‌های اصلی مردم و مسئولان منطقه برشمرد و افزود: شهرک صنعتی اهر که در زمینی به مساحت 247 هکتار با تمامی زیرساخت‌های لازم از جمله آب، برق، تلفن، گاز، آسفالت، جاده ارتباطی و سایر نیازهای این شهرک با همراهی و همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی و سرمایه‌گذاران منطقه آماده شده که امیدواریم با تدابیر اتخاذ شده بتوانیم گام‌های اساسی در این زمینه برداریم.

این مقام مسئول دفتر کارآفرینان فرمانداری اهر را مکانی برای همراهی، همکاری و راهنمایی سرمایه‌گذاران برشمرد و گفت: مجموعه فرمانداری و ادارات شهرستان آماده هرگونه همکاری و تسریع در پروسه اداری برای سرمایه‌گذاران است و هر اداره و نهادی که در امر سرمایه‌گذاری در منطقه و حل مشکلات سرمایه‌گذاران تعلل کند برخورد جدی می‌شود.

انتهای پیام/60002/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول