اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته هوای پاک صورت گرفت

بادبادک‌‌پرانی بر فراز قلعه باستانی «دا و دختر» در رامهرمز

بیش از یک‌صد کودک و نوجوان رامهرمزی صبح امروز بر فراز قلعه باستانی «دا و دختر» بادبادک‌های خود را در آسمان به پرواز در آوردند.

بادبادک‌‌پرانی بر فراز قلعه باستانی «دا و دختر» در رامهرمز

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، بیش از یک‌صد کودک و نوجوان رامهرمزی صبح امروز بر فراز قلعه باستانی «دا و دختر» بادبادک‌های خود را در آسمان به پرواز در آوردند.

رئیس اداره محیط زیست رامهرمز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: به مناسبت هفته هوای پاک و ایجاد روحیه نشاط و تحرک در بین کودکان و نوجوانان و سایر اقشار مردم، یک رشته مسابقه بادبادک‌پرانی در رامهرمز برگزار شده است.

حسن آقا شیرمحمدی ادامه داد: در این مسابقه بیش از 100 کودک و نوجوان به همراه خانواده‌های خود حضور دارند و بادبادک‌های خود را به پرواز در می‌آورند.

وی تصریح کرد: این مسابقه در محل قلعه باستانی «دا و دختر» برگزار شده که با توجه به مکان مناسبت فوق، شور و نشاط مضاعفی در بین مردم ایجاد کرده است.

رئیس اداره محیط زیست رامهرمز افزود: در پایان به 20 نفر از کسانی که بتوانند بهترین ارتفاع و نوع ساخت بادبادک را ایجاد و رعایت کنند جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/72012/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول