اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان شهری و استانی

نخستین گردهمایی کوهنوردان رامهرمز برگزار شد

نخستین گردهمایی کوهنوردان رامهرمز با حضور مسئولان شهری و استانی برگزار شد.

نخستین گردهمایی کوهنوردان رامهرمز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، نخستین گردهمایی کوهنوردان رامهرمز صبح امروز از سوی اداره ورزش و جوانان و هیئت کوهنوردی این شهرستان و باحضور فرماندار، مسئولان ورزشی خوزستان و کوهنوردان رامهرمزی برگزار شد.

رئیس هیئت کوهنوردی خوزستان در این همایش اظهار کرد: به منظور توسعه ورزش کوهنوردی در سطح استان، اقدام به سازماندهی جدید و تمرکز بر روی شهرستان‌ها کرده و آموزش را در اول اقدامات قرار داده‌ایم.

قدرت‌الله نیک‌خواه ادامه داد: در گذشته حدود سه هیئت فعال داشتیم، در صورتی که 12 هیئت کاغذی بودند و هیچگونه فعالیتی نداشتند.

وی تصریح کرد: با تغییراتی که انجام شد و تلاش‌هایی که صورت گرفت توانستیم گروه‌های مجوزدار کوهنوردی را به 120 گروه برسانیم.

رئیس هیئت کوهنوردی خوزستان یادآور شد: رامهرمز با توجه به استعدادهای جوانی که دارد می‌تواند در آینده قهرمانان سنگ‌نوردی خوبی را پرورش داده و به جامعه ورزشی معرفی کند.

وی در پایان سخنان خود با توجه به اینکه این رشته ورزشی یک رشته انسان‌ساز است، خواستار کمک‌های مالی استانی و شهرستانی به همه هیئت‌های کوهنوردی از سوی مسئولان و خیرین شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، در این گردهمایی فریدون مرواریدی رئیس جدید هیئت کوهنوردی رامهرمز، گزارشی از وضعیت گروه‌های کوهنوردی در این شهرستان را ارائه کرد.

انتهای پیام/72012/ع10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول