اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد شدید سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان

بدون زمین تمرینی نمی‌توانیم معجزه کنیم

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان گفت: در هفته‌ای که گذشت تنها دو جلسه، آن هم در یک سالن سرپوشیده تمرین کردیم که این اصلاً زیبنده یک تیم لیگ برتری نیست.

بدون زمین تمرینی نمی‌توانیم معجزه کنیم

سکینه بیات در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در همدان تیم پاس یکی را از بهترین‌ تیم‌های بانوان ایران دانست و افزود: این تیم سعی کرده با بازیکنان بومی شرایط را برای حضور در سطح بالای فوتبال کشور مهیا کند.

وی افزود: همیشه از تعصب و غیرت دختران فوتبالیست همدانی با رسانه‌ها حرف زدم اما مسئولان استان کمتر به این تیم و ارزش آن توجه دارند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان اضافه کرد: از طریق رسانه‌ها مشکل دوری زمین تمرینی را مطرح شد که این مشکل مساعدت مسئولان ورزش و هیئت فوتبال، به صورت موقتی رفع شد اما دوباره این روزها شاهد این مشکل و بیشتر شدن آن هستیم.

وی اذعان کرد: در هفته‌ای که گذشت تنها دو جلسه، آن هم در یک سالن سرپوشیده تمرین کردیم که این اصلاً برای یک تیم لیگ برتری زیبنده نیست.

بیات در مورد باخت سه بر صفر تیمش برابر تیم آینده‌سازان میهن تصریح کرد: در هفته‌ای که تمرینات اساسی انجام ندادیم باید در جام حذفی و برابر یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ برتری به میدان می‌رفتیم.

وی ادامه داد: مسئولان لطف بزرگی کرده و زمین چمن شهدای قدس را برای بازی بانوان پاس قرار دادند اما ما بدون تمرین در هیچ زمینی چمن باعث شد تا بازی را در خانه واگذار کرده و از جام حذفی کنار برویم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان با بیان اینکه اصلاً به دنبال توجیه باخت در بازی اخیر نیست تصریح کرد: برد و باخت جزو رشته فوتبال است اما نداشتن امکانات و عدم آمادگی تیم به هر نحو موجب شکست می‌شود.

وی یادآور شد: از ابتدای فصل بازیکنان ما تنها 100 هزار تومان از حق‌الزحمه خود را دریافت کرد‌اند.

بیات ادامه داد: عدم پرداخت به موقع حق‌الزحمه به اعضای تیم انگیزه بازی‌ها را از آنها گرفته و شاید این یکی از دلایل شکست ما در هفته‌های اخیر همین موضوع باشد.

وی با اشاره به اینکه تیم بانوان پاس تنها تیمی از رشته‌های توپی است که در سطح لیگ برتر حضور دارد خاطرنشان کرد: انتظار داریم مسئولان ورزش استان عنایت ویژه‌ای به تنها تیم بانوان و لیگ برتری استان داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان تأکید کرد: دختران فوتبالیست پاس همدان با کوچکترین حمایت می‌توانند یکی از مدعیان فوتبال در کشور شوند.

وی خواستار حمایت بهتر از این تیم شد و ابراز داشت: اگر این تیم به حال خود رها شود یکی از داشته‌های با ارزش ورزش همدان به راحتی از دست خواهد رفت.

تیم فوتبال بانوان پاس همدان عصر دیروز در مرحله یک هشتم چهارم جام حذفی با حساب سه بر صفر مغلوب حریف خود آینده‌سازان میهن نجف‌آباد اصفهان شد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول