اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری همدان:

تردد در راه‌های مواصلاتی همدان جریان دارد/مصرف 800 تن شن و نمک در راه‌ها

مدیر راهداری همدان با بیان اینکه 800 تن شن و نمک در راه‌های استان استفاده شده است، گفت: در حال حاضر تمام راه‌های مواصلاتی استان باز است.

تردد در راه‌های مواصلاتی همدان جریان دارد/مصرف 800 تن شن و نمک در راه‌ها

محمد رودباری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در حال حاضر تمام راه‌های مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

وی با اشاره به آغاز بارش برف از شب گذشته افزود:‌ در حال حاضر نیز بارش برف در سطح استان ادامه دارد.

مدیر راهداری استان همدان ابراز داشت:‌ همزمان با آغاز بارش برف در سطح استان عملیات راهداری شامل نمک‌پاشی و برف‌روبی در سطح تمام راه‌های استان آغاز شده است.

وی با اشاره به مصرف 800 تن شن و نمک در سطح راه‌های مواصلاتی استان گفت: در این راستا 33 پایگاه راهداری استان در سطح راه‌ها فعالیت دارند.

رودباری یادآور شد:‌ در زمینه برف‌روبی راه‌های مواصلاتی استان از 273 دستگاه انواع و اقسام ماشین‌آلات راهداری از جمله برف‌روب، نمک‌پاش، لودر، گریدر و...  استفاده شده است.

*استفاده از زنجیر چرخ برای تردد در محورهای روستایی

وی با اشاره به 470 نفر نیروی انسانی به کار گرفته شده در این راستا بیان داشت:‌ در حال حاضر تمام راه‌های سطح استان باز است.

مدیر راهداری استان همدان با بیان اینکه سطح راه‌های روستایی نمک‌پاشی نمی‌شود، تصریح کرد:‌ کسانی که قصد تردد در محورهای روستایی را دارند حتماً از زنجیر چرخ استفاده کنند.

وی ادامه داد: در برخی از محورها چون همدان ـ کرمانشاه گردنه اسدآباد، همدان ـ سنندج گردنه همه‌کسی و در محور غار علیصدر گردنه سوباشی کولاک زمینی گزارش شده است.

رودباری در پایان سخنانش با بیان اینکه تردد در گردنه‌های استان نیز در جریان است، خاطرنشان کرد: رانندگان احتیاط لازم را رعایت کنند و تجهیزات کامل را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/89006/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول