اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

چهارمین برف زمستانی یاسوج به زمین نشست

همه مدارس بویراحمد و دنا تعطیل شدند

چهارمین برف زمستانی یاسوج به زمین نشست و مدارس بویراحمد و دنا نیز تعطیل شدند.

همه مدارس بویراحمد و دنا تعطیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، چهارمین برف زمستانی از ساعات اولیه امروز در شهرستان‌های بویراحمد و دنا شروع به بارش کرده و هم‌اکنون شهر یاسوج مرکز استان سفید پوش شده است.

پیش‌بینی هواشناسی درست از آب درآمد و چهارمین برف زمستانی بر زمین نشست تا زمستان سال 92 یکی از به یاد ماندنی‌ترین زمستان‌های دهه اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد و مناطق سردسیری آن باشد.

در طول 10 سال اخیر شهرستان‌های بویراحمد و دنا که از مناطق سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌روند برف آنچنانی به خود ندیده بودند و به همین خاطر سفره‌های زیرزمینی تقریباً از نظر میزان آب با مشکل مواجه شده بودند که امسال با بارش تعداد چهار برف خوب و سنگین این گونه که پیش‌بینی می‌شود مشکلات چند سال اخیر برطرف خواهد شد.

اما برف با همه خوبی و زیبایی که برای استان دارد و بیش از همه کشاورزان را خوشحال می‌کند به دلیل بسیاری از کمبودها به خصوص در زمینه نبود ماشین‌آلات راهداری و رفت و آمد مردم به خصوص در روستاها و ... مشکلات زیادی ایجاد کرده است.

بنا به گفته مسئولان اجرایی و به خصوص استاندار، اکنون استان تنها با 50 درصد این ظرفیت به خدمات‌رسانی مشغول است و طبق آمار اعلام شده توسط راه و شهرسازی تنها 50 خودروی راهسازی در استان وجود دارد.

در زمینه شهری هم وضعیت بسیار بدتر گزارش شده و شهرداری یاسوج هم با ماشین‌آلاتی کمتر از انگشتان یک دست به خدمات‌رسانی برای پاکسازی معابر می‌پردازد که ضعفی بزرگ برای استان به شمار می‌رود.

از آموزش و پرورش هم خبر رسید که همه مدارس بویراحمد و دنا تعطیل شدند.

انتهای پیام/2571/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول