اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کامیاران:

تقویت ورزش کامیاران از اولویت‌های شهرداری است

شهردار کامیاران گفت: شهرداری در نظر دارد تا با فعال کردن معاونت فرهنگی ورزشی، در راستای تقویت برنامه‌های ورزشی شهرستان حرکت کند.

تقویت ورزش کامیاران از اولویت‌های شهرداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، ناصر شفیعی صبح امروز در دیدار با رؤسای هیئت‌های ورزشی شهرستان کامیاران که به منظور برنامه‌ریزی برای دهه فجر برگزار شد، اظهار داشت: روی کارآمدن افراد بومی در هر منطقه موجب افزایش موفقیت‌ها در آن منطقه می‌شود.

وی افزود: افراد بومی با ظرفیت‌های منطقه آگاهی کامل دارند و این مهم موجب می‌شود که شاهد موفقیت‌های بیشتری در سطح شهرستان باشیم.

شهردار کامیاران تصریح کرد: تلاش شهرداری و شورای شهر به عنوان نهادها  غیردولتی در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی برای ایجاد هر چه بهتر زمینه‌های شهروندی و خدمات عمرانی و کاهش مشکلات است.

شفیعی گفت: جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، حفظ سلامت اجتماعی، روحی و روانی در هر جامعه‌ای مستلزم وجود مردمی ورزش‌دوست و خواهان ورزش است که در دنیای ماشینی امروزه موجب گسترش روابط اجتماعی مفید بین خانواده‌ها به عنوان اولین نهاد سازندگی افراد است.

شهردار کامیاران در خصوص مشکلات مالی بیان شده از سوی روسای هیئت‌ها که سبب ایجاد مشکلاتی در مسیر قهرمانی شده است بیان کرد: موفقیت‌های ورزشی عامل مطرح شدن ورزشکار و منطقه است و باید برای دستیابی به این مهم سرمایه‌گذاری کرد.

وی خاطرنشان کرد: تقویت برنامه‌های ورزشی در رئوس برنامه‌های شهرداری کامیاران قرار دارد و یکی از برنامه‌های آینده شهرداری در حمایت از ورزش و ورزشکاران فعال‌نمودن معاونت فرهنگی ورزشی است .

شهردار  کامیاران در خصوص راهی برای هزینه‌های بالای ورزش فوتبال گفت: تأسیس صندوق مشترک راهی است که به وسیله آن می‌توان از سرانه هزینه ورزشی در تمامی ادارات سطح شهر استفاده کرد و حتی از حمایت‌های مالی از سوی خیرین این شهر بهره مند شد.

وی ادامه داد: البته جذب حمایت خیرین برای حمایت از ورزش نیازمند فرهنگ‌سازی گسترده است چرا که با توجه به توصیه‌های متعدد بخصوص در حوزه دینی بازهم تاکنون نتوانسته‌ایم حمایت‌های لازم خیرین را برای توجه به ورزش جذب نماییم.

شفیعی با اشاره به مشکل عدم خوابگاه مناسب برای برگزاری مسابقات استانی در این شهرستان، گفت: خوابگاه شبانه‌روزی اداره آموزش و پرورش می‌تواند مکان مناسبی باشد.

وی با وعده نصب و راه‌اندازی تلویزیون شهری در آینده نزدیک در کامیاران گفت: شهرداری با توجه به احتمال سوانح ترافیکی و حفظ زیبائی شهر نصب پلاکارد، بنرهای و بیلبوردهای تبلیغاتی را در میادین شهر ممنوع کرده است.

شفیعی در پایان با تأکید بر فعال کردن هیئت‌های ورزشی بانوان گفت: امید است در صورت تخصیص اعتبارات لازم بتوانیم گام‌هایی را در عرصه ورزش بانوان با هدف پیشرفت‌های بیشتر در ورزش برداریم.

انتهای پیام/79018/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول