اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

باندبازی و دودستگی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد ضربه می‌زند

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورزش این استان از برخی باندبازی و دودستگی‌ها ضربه می‌خورد که باید سفره وحدت پهن کنیم.

باندبازی و دودستگی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد ضربه می‌زند

فتاح محمدی در حاشیه بازدید از پیست اسکی کاکان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج و در پاسخ به این سؤال که رشته اسکی چگونه می‌تواند در استان ما از حاشیه خارج شود، تصریح کرد: اسکی برای کهگیلویه و بویراحمد تنها یک ورزش و رشته ورزشی محسوب نمی‌شود بلکه عاملی برای توسعه صنعت گردشگری هم محسوب می‌شود.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: کسانی که در این رشته مفرح ورزشی فعالیت می‌کنند باید دور هم بنشینند و اختلافات را کنار بگذارند تا بتوانند خدمات بهتری به مردم و کسانی که پیست اسکی کاکان را محل گذران یک روز با آرامش قرار داده‌اند، ارائه دهند.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این ‌که مسئولان و دست‌اندرکاران این رشته لازم است سفره وحدت پهن کنند، تصریح کرد: پیست اسکی کاکان به اندازه‌ای ظرفیت دارد که می‌توان علاوه بر تأمین نیاز مردم استان و دسترسی آن‌ها به این جاذبه ورزشی و گردشگری جوابگوی خیل عظیم بازدید کنندگان از سایر نقاط کشور و همچنین کشورهای خلیج فارس باشد.

 

وی یکی از آفت‌های ورزش را دو دستگی و اختلاف میان قشر ورزشکار و مسئولان ورزشی دانست و گفت: وقتی خداوند سفره‌ای برای استفاده همه مردم پهن کرده و همه می‌توانیم از این موهبت بزرگ استفاده کنیم لازم است از هرگونه جدایی و تک صدایی بپرهیزیم که به ضرر ورزش تمام می‌شود.

محمدی توفیقات به دست آمده در ورزش در سطوح ملی و بین‌المللی و همچنین استانی را به مدد همدلی و وحدت دانست و افزود: به همین منظور جلسه‌ای با حضور دست‌اندرکاران اسکی استان برای برنامه‌ریزی بهتر و خدمات‌رسانی گسترده‌تر به مردم و مسافران و گردشگران برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/2571/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول