اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آستارا عنوان کرد

رتبه عالی آستارا در اقامه نماز

معاون سیاسی‌اجتماعی فرماندار آستارا از رتبه عالی این شهرستان در بخش اقامه نماز خبر داد.

رتبه عالی آستارا در اقامه نماز

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، محمدرضا شهاب‌زاده عصر امروز در جلسه ستاد اقامه نماز این شهرستان، اظهار کرد: در جلسات ستاد اقامه نماز به مرور برنامه‌های انجام شده و در دست اقدام شهرستان مرزی بندر آستارا در بحث اقامه نماز پرداخته شده است.

وی با بیان اینکه آستارا در زمینه اقامه نماز رتبه عالی دارد، تصریح کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری با برطرف شدن مشکلات این عرصه نشانه‌های عبودیت و نماز در جامعه آشکارتر می‌شود.

معاون سیاسی‌اجتماعی فرماندار آستارا توجه به بحث نماز را مورد تأکید مدیران این شهرستان قرار داد و گفت: در آیات و روایات بر برپایی نماز اول وقت بسیار تأکید شده است.

شهاب‌زاده اقامه نماز در اداره‌های شهرستان و همکاری دستگاه‌ها در این راستا را مهم دانست و یادآور شد: حتی‌الامکان نماز در اداره‌های آستارا به صورت جماعت برگزار شود.

وی با بیان اینکه اقامه فریضه نماز اول وقت در اداره‌ها امری مهم است، خاطرنشان کرد: تمام مدیران اداره‌ها و دستگاه‌ها این موضوع را بخشنامه کنند.

این مسئول، مردم شهرستان مرزی آستارا را متدین و ولایت‌مدار خواند و یادآور شد: مردم ولایت‌مدار آستارا به امر نماز اهمیت زیادی می‌دهند.  

انتهای پیام/84001/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول