اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آستارا:

مسئولان اداره‌های آستارا برنامه‌های نماز را تداوم بخشند

معاون سیاسى‌اجتماعی فرماندار آستارا گفت: مسئولان اداره‌ها و ارگان‌های آستارا برنامه‌های نماز را تداوم بخشند.

مسئولان اداره‌های آستارا برنامه‌های نماز را تداوم بخشند

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، محمدرضا شهاب‌زاده عصر امروز در جلسه رابطین ستاد اقامه نماز این شهرستان با تبریک هفته وحدت و میلاد نبی اکرم اسلام (ص) اظهار کرد: در این جلسه می‌خواهیم برنامه‌ها و طرح‌ها را عملیاتی‌تر کنیم.

وی با اشاره به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در اجلاس سراسری نماز در لرستان مبنی بر کمبود نمازخانه‌ها در اماکن عمومی گفت: با برطرف شدن مشکلات این عرصه نشانه‌های عبودیت و نماز در جامعه آشکارتر می‌شود.

معاون فرماندار آستارا از تلاش استاندار گیلان برای برگزاری اجلاس سراسری نماز در این استان خبر داد.

 وی افزود: مبحث نماز موضوعی است که کار و تلاش حکومتی و همگانی را می‌طلبد و در آیات و روایات بر نماز بسیار تأکید شده است.

شهاب‌زاده با بیان اینکه معرفی اهمیت نماز به راهکار و سیاست‌های ویژه‌ای نیاز دارد، گفت: باید با اخلاق و رفتارهای مناسب و زیبا افراد را جذب کنیم و در مکان‌هایی که نمازخانه وجود دارد این فریضه به جماعت اقامه شود و مکان وضو و نمازگزار پاکیزه و تمیز باشد.

وی با تصریح بر اینکه مدیران اداره‌ها نماز را یکی از اولویت‌های خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: اداره‌ها در این زمینه بخشنامه داشته باشند.

معاون فرماندار آستارا بر نقش نهادها به ویژه آموزش و پرورش در اجرای این فریضه تأکید کرد و یادآور شد: نماز به هیچ عنوان قابل ترک نیست و حتی حضرت امام (ره) در شرایط بیماری نیز نماز را ترک نکردند.

وی یادآور شد: در جلسه استانداری خبرهای خوبی از بودجه 93 درباره نماز داده شده و مسئولان اداره‌ها باید توجه و برنامه جدی در امر نماز داشته باشند و در ساعات نماز هیچ جلسه‌ای در اداره‌ها برگزار نشود.

شهاب‌زاده ادامه داد: در دانشگاه‌ها برنامه‌ریزی ساعات کلاس‌ها باید به گونه‌ای باشد که دانشجویان در نماز به‌ویژه به صورت جماعت حضور داشته باشند.

وی از مسئولان اداره‌های آستارا خواست تا کمبودها و نیازمندی‌های خود را درباره نماز مانند فرش، وضو خانه و نمازخانه در اختیار فرمانداری قرار دهند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مسئولان اداره‌ها و ارگان‌ها برنامه‌های نماز را تداوم بخشند و مشکلات را بیان کنند.

ا‌نتهای پیام/84001/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول