اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات کشتی آزاد ‌قهرمانی کشور ـ‌ تنکابن /15

محمدی: مسابقات کشتی با تغییر در قوانین داوری تماشاگرپسند می‌شود

مربی تیم ملی کشتی کشور گفت:با تغییر در قوانین داوری مسابقات کشتی تماشاگر پسند می‌شود.

محمدی: مسابقات کشتی با تغییر در قوانین داوری تماشاگرپسند می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، غلامرضا محمدی بعد از ظهر در حاشیه برگزاری مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در تنکابن درباره آخرین وضعیت تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: وضعیت تیم ملی کشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران بسیار مطلوب است و تغییراتی که در قوانین داوری و تیم ملی کشتی کشور ایجاد شد به نفع کشتی ایران رقم خورد. 

مربی تیم ملی کشتی کشورمان بیان داشت: تغییرات ایجاد کیفیت مسابقات کشتی را افزایش می‌دهد و شاهد مسابقات ناب کشتی در میدان‌های مختلف هستیم. 

این مسئول بیان داشت: تدوین قوانین جدید داوری به نوعی در کشاندن تماشاچیان در سالن‌های مسابقات نیز اثر گذار است. 

محمدی درباره کیفیت برگزاری مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان در تنکابن گفت: با نزدیک شدن به دور نهایی هیجان مسابقات نیز افزایش می‌یابد. 

این مربی کشتی کشورمان درباره چینش اوزان کشتی توسط فیلا گفت: با توجه به این تغییرات ترکیب تیم ملی مشخص نیست و برخی کشتی‌گیران برای تغییر اوزان دچار مشکل می‌شوند که ارزیابی برای تغییر نفرات با اوزان مشخص شده در مسابقات جام تختی مورد بررسی قرار می‌گیرد. 

محمدی بیان داشت: اظهار نظر درباره تغییر اوزان زود است که باید بررسی بیشتری انجام شود ولی تغییر قوانین برای همه کشورها است.

 این مسئول کشتی کشور پشتوانه‌سازی برای ورزش کشتی را بسیار ضروری اعلام کرد و گفت: در کنار برگزاری مسابقات باید کارگاه‌های آموزشی، اردوهای استعدادیابی و تقویت آکادمی در دستور کار قرار گیرد. 

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان درباره برگزاری مسابقات کشتی کشور در شهرستان‌ها گفت: میزبانی شهرهای کشور می‌تواند عامل محرکی برای توسعه این ورزش در همه شهرهای کشور شود. 

به گزارش فارس، مسابقات کشتی بزرگسالان کشور در تنکابن از دیروز در این شهر آغاز شد و عصر امروز با معرفی نفرات برتر پایان می‌یابد. 

انتهای پیام/86020/ت20 /ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول