اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات کشتی آزاد ‌قهرمانی کشور ـ‌ تنکابن/2

مراسم وزن‌کشی‌ آغاز‌ ‌شد/همه کشتی‌گیران‌ ‌در شیرود مستقر شدند

رئیس هیئت کشتی تنکابن از زمان آغاز وزن‌کشی مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان کشور انتخابی تیم ملی در تنکابن خبر داد و گفت: مراسم وزن‌کشی راس ساعت 18 امروز آغاز ‌‌شد.

مراسم وزن‌کشی‌ آغاز‌ ‌شد/همه کشتی‌گیران‌ ‌در شیرود مستقر شدند

سهراب لاریجانی دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در تنکابن اظهار داشت: همه تیم‌ها و عوامل تا ساعت 14 امروز با معرفی‌نامه رسمی خودشان را به مسئول برگزاری این دوره در تنکابن معرفی کردند.

وی تصریح کرد: از چند روز قبل تمامی تمهیدات ویژه برای نظم بخشی به برگزاری هر چه بهتر این مسابقات در نظر گرفته شده و ستاد اسکان و تغذیه به‌طور کامل آمادگی رسیدگی به نیازهای تیم‌ها و عوامل اجرایی را دارد.

رئیس هیئت کشتی تنکابن اظهار داشت: همه کشتی‌گیران، سرپرستان و مربیان تیم‌ها در اردوگاه حبیب‌ابن مظاهر در شیرود مستقر شدند و داوران و سایر عوامل اجرایی در مجموعه تفریحی رفاهی هتل شایان نزدیک سالن امام رضا(ع) محل برگزاری و نیز مسئولان و مهمانان ویژه از وزارت ورزش جوانان، فدراسیون کشتی و قهرمانان و پیشکسوتان در مجموعه آموزشی و رفاهی رشد در شرق شهر تنکابن مستقر شدند.

لاریجانی درباره تسهیل برای ترابری تیم‌ها از محل استقرار تا ورزشگاه نیز گفت: تمامی اقدامات مورد نیاز در این مورد برنامه‌ریزی شده‌اند و مهم‌ترین دغدغه‌ ما ترافیک شهر و پارک خودروهای شهروندان در مسیرهای منتهی به ورزشگاه است.

 وی بیان داشت: از تمام شهروندان تنکابنی درخواست می‌کنیم برای پیشگیری از بروز هرگونه ترافیک و تاخیر احتمالی در رسیدن تیم‌ها به سالن و وقفه‌های وقت‌گیر زمانی، در 26 و 27 دی‌ماه از پارک خودروهای خود در مسیرهای دسترسی به سالن امام رضا(ع) به‌ویژه مصلی شهید بهشتی به سالن امام رضا و نیز خیابان ورزش و تختی پارک نکنند تا برای دسترسی تیم‌ها و عوامل اجرایی به سالن برگزاری دچار مشکلات احتمالی نشویم.

انتهای پیام/2296/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول