اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجموعه مصلای بزرگ اصفهان:

صحن مصلای اصفهان اواخر سال آینده آماده اقامه نماز می‌شود

مدیرعامل مجموعه مصلای بزرگ اصفهان گفت: صحن اصلی و ورودی‌های مصلا در صورت تأمین اعتبارات مورد نیاز، تا اواخر سال 93 تکمیل و برای برگزاری نماز آماده می‌شود.

صحن مصلای اصفهان اواخر سال آینده آماده اقامه نماز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر اصفهان، ابراهیم پرچمی در بازدید اعضای شورای شهر اصفهان از روند اجرایی پروژه مصلای بزرگ اصفهان از شروع فعالیت‌های جدید و تغییرات اساسی و بنیادی در برنامه‌ریزی و راهبری این پروژه در مردادماه سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: در این برنامه بخش‌هایی از فضاهای پیش‌بینی‌شده اولیه در اطراف پروژه مصلا از اولویت خارج و به‌عنوان فضای سبز اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه در اطراف صحن اصلی مصلا سه طبقه و رواق پیش‌بینی‌شده گفت: در طرح جدید، طبقات همکف و اول به‌عنوان محل استقرار بانوان نمازگزار و طبقه دوم جهت موزه، نمایشگاه، کتابخانه و بخش‌های دیگر در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل مجموعه فرهنگی امام خمینی و مصلای بزرگ اصفهان از اجرای مرحله اول و دوم ورودی اصلی غربی و طراحی مرحله اول ورودی اصلی شمالی و شرقی این پروژه و ساختمان دفتر امام‌ جمعه خبر داد و افزود: طرح معماری صحن اصلی در ضلع شرق، غرب و جنوب مقصوره و جایگاه سخنران به اتمام رسیده است.

این مسئول با بیان اینکه عملیات اجرایی قطعه آخر پست برق و نصب شیشه‌های گنبد مقصوره، طراحی تأسیسات و سیستم صوت، تصویر و نورپردازی و زهکشی سمت شرق و جنوب مصلا انجام و سرامیک سقف صحن اصلی خریداری شده تصریح کرد: برای اجرا و تکمیل صحن اصلی و ورودی های مصلای بزرگ اصفهان 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

پرچمی کمبود اعتبار را مهم‌ترین مشکل پروژه مصلای بزرگ اصفهان بیان کرد و تلاش مسئولان استان در جهت تأمین اعتبارات لازم برای تکمیل و بهره‌برداری از این طرح عظیم را خواستار شد و متذکر شد: در صورت تأمین اعتبارات مورد نیاز، صحن اصلی و ورودی های مصلا تا اواخر سال 93 تکمیل و برای برگزاری نماز آماده خواهد شد.

انتهای پیام/2301/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول