اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیروان:

تفرقه امت اسلام آثار سوء فراوانی به دنبال دارد

امام جمعه شیروان با برشمردن آثار سوء تفرقه در جوامع گفت: بی گمان تفرقه بین امت اسلام آثار فراوانی را به دنبال دارد.

تفرقه امت اسلام آثار سوء فراوانی به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، حجت‌الاسلام حسین کوثری در آیین خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر جنگ و خونریزی، ضعف در نیروی اجتماعی، سیطره ستمگران و قدرت یافتن فرومایگان، انحطاط جامعه و عقب‌ماندگی را از پیامدهای تفرقه خواند.

وی با تاکید بر اینکه اختلاف و تفرقه بین امت اسلام یکی از مخرب‌ترین آسیب‌های اجتماعی است افزود: انسان مسلمان بایستی از هر گونه تفرقه و اختلاف در جامعه اسلامی پرهیز کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان ،حجت الاسلام کوثری، از قرآن و عترت به عنوان دو عامل حفظ وحدت در بین مسلمانان ذکر کرد و گفت: به همین خاطر همه بایستی با عمل به کتاب آسمانی قرآن و توصیه‌های ائمه (ع) برای تحقق این اهداف متعالی گام برداریم.

خطیب جمعه شیروان رشد و بالندگی فضائل اخلاقی در جامعه اسلامی را برشمرد و اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در دوران بعد از انقلاب فراز و نشیب‌های متعددی را پشت سر گذاشته و دشمن دسیسه‌هایی را علیه انقلاب اسلامی طراحی که همه در پرتو وحدت و حضور مردم در صحنه خنثی شده است.

وی تاکید کرد:به طور حتم اگر این وحدت و همدلی و تمسک به قرآن نبود هیچ گاه نمی‌توانستیم این مراحل را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/63002/ک20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول